۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ مرداد چاپ

خانه های مسکن مهر هم میلیاردی شد

خانه های مسکن مهر هم میلیاردی شد

اقتصاد میهن: مطابق جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی طی تیرماه امسال قیمت مسکن در مقایسه با آخرین ماه بهار ۹۹ حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است. متوسط قیمت هر مترمربع در ماهی که گذشته به مرز ۲۱ میلیون تومان نزدیک شد.

روند تصاعدی قیمت مسکن تهران طی امسال تداوم داشته و باعث شده تا تقاضا برای مسکن شهرهای جدید اطراف پایتخت به خصوص شهر پردیس افزایش یابد. در حال حاضر یک واحد مسکن ۱۲۱ متری امیر ساوالان (فاز ۸) با قیمت حدود یک میلیارد تومانی (۹۸۰ میلیون تومان) برای فروش فایل شده است. در سایر پروژه‌های این شهر نیز قیمت‌ها افزایشی بوده و در فاز ۱۱ (کوزو) یک واحد مسکن مهر با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.
در شهر پرند که اواخر سال گذشته یک واحد آماده سکونت حدود ۱۶۰ میلیون تومان بود،‌ امروز ۳۰۰ میلیون تومان است. در هشتگرد با شدت کمتری افزایش قیمت صورت گرفته و یک واحد آماده سکونت در این شهر حدود ۲۵۰ میلیون تومان داد و ستد می شود. پیش بینی می‌شود با فعالیت مستمر مترو این شهر،‌ قیمت واحدهای مسکن مهر افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها