۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۲ مرداد چاپ

اولین "نه" بزرگ مجلس یازدهم به دولت دوازدهم؛ مجلس به مدرس خیابانی اعتماد نکرد

اولین

اقتصاد میهن: مجلس شورای اسلامی صبح روز چهارشنبه به ریاست محمد قالیباف بررسی برنامه و صلاحیت حسین مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رای اعتماد را در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار داد.

نتیجه این جلسه، شکست وزیر پیشنهادی در جلب رای اعتماد نمایندگان بود و از ۲۵۴ رای، مدرس خیابانی با ۱۴۰ رای مخالف در برابر ۱۰۴ رای موافق، موفق به حضور در کابینه نشد.گفته می‌شود، رزم‌حسینی، گزینه احتمالی بعدی برای معرفی به مجلس است. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور  به همراه امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت و برنامه‌های حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حضور یافت.

محمدباقر قالیباف گفت که ستاد مقابله با کرونا مجوز حضور روحانی در این جلسه را نداده است. با این حال برخی تحلیل‌ها حکایت از این دارد که اطلاع روحانی از رای عدم اعتماد مجلس عامل عدم حضور بوده است. با توجه به گذشت ۳ ماه از فقدان وزیر در وزارت صمت، از امروز ادامه کار وزارتخانه با سرپرست، وجاهت قانونی ندارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها