۱۳۹۹ يکشنبه ۱۲ مرداد چاپ
در مراسم تقدیر از مدیران شعب برتر فروش عنوان شد

تحقق رشد ۸/۳ درصدی فروش وزنی شرکت صنایع شیر ایران

تحقق رشد ۸/۳ درصدی فروش وزنی شرکت صنایع شیر ایران

اقتصاد میهن: در مراسم تقدیر از مدیران شعب برتر فروش و در قالب “جشنواره تیر طلایی” ۵شعبه برتر معرفی شدند .

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، عبد اله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران در مراسم تقدیر از مدیران شعب برتر فروش از تحقق رشد ۸/۳ درصدی فروش وزنی شرکت صنایع شیر ایران خبر داد .قدوسی با اشاره به رشد بعد از ۴سال، اعمال سیاست‌های یکسان در بحث تخفیف‌ها، کاهش ضایعات و توافقات با شرکت‌های پخش را عوامل موثر در تحقق این هدف برشمرد.وی تصریح کرد: این توسعه فروش در سال جاری و شیوع کرونا نشان از تلاش مضاعف تیم فروش دارد .

او افزود: با این توسعه در فروش،شاهد رشد ۶ درصدی ظرفیت به‌کار‌گیری دستگاه‌ها در شرکت‌های تولیدی هستیم که به معنای توسعه شرکت‌ها، خرید تجهیزات و در نهایت اشتغال‌زایی است.داود خسروی مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه نیز با اشاره به پیگیری اهداف سه گانه توسعه فروش مقداری، ریالی و سود گفت: انتظار رشد ۲۲ درصدی از سوی سهامداران نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای این شرکت دارد .

در این جلسه لجستیک ، ارزش سبد محصولات ، نحوه تکمیل سبد ، چگونگی برگزاری برنامه های بازار گردی نیز طرح و بررسی شد .گفتنی است، در این مراسم شعب فروش گلپایگان، خوی، شهرکرد، گلستان و لرستان، به‌عنوان رتبه اول تا پنجم معرفی شدند . گفتنی است که به دلیل حفظ پروتکل های بهداشتی این نشست آنلاین برگزار شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها