۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند چاپ
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

مالیات بر عایدی مسکن در مسیر تصویب دولت

مالیات بر عایدی مسکن در مسیر تصویب دولت

اقتصاد میهن: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: آیین نامه مالیات بر عایدی و قرارداد اجاره واحد مسکونی در مسیر تصویب دولت است.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه آیین نامه مالیات بر عایدی و قرارداد اجاره واحد مسکونی در مسیر تصویب دولت است، گفت: به محض تصویب اطلاع رسانی می‌شود.وی درباره اقدامات وزارت راه و شهرسازی درباره افزایش ساخت و ساز در کشور گفت: با انجمن انبوه سازان تفاهم کردیم و آن‌ها نیز اعلام امادگی برای ساخت و ساز مسکن کردند.اسلامی افزود: با نقش افرینی انبوه سازان و مردم سال ۹۸ سال رونق در ساخت و ساز خواهد بود.وی گفت: جریان بخشیدن در بازار مسکن سیاست بادوامی است که منجر به افزایش تولید مسکن می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: زمین در هیچ کدام از شهر‌ها به جز کلانشهر‌ها محدود نیست و مردم را تشویق می‌کنیم تا در بافت فرسوده ورود پیدا کنند.اسلامی گفت: صدور پروانه ساختمانی رایگان و پرداخت ۵۰ درصدی هزینه‌های مالی برای نوسازی بافت فرسوده مشوق‌هایی برای همکاری مردم در این بخش است.وی افزود: با موافقت مقام معظم رهبری قسط اول برای احداث بافت فرسوده پرداخت شد و ما ان را به عنوان سرمایه در گردش استفاده می‌کنیم تا طرح‌های مسکن شتاب بیشتری داشته باشد.

اسلامی گفت: در بحث جاده‌ها نیز نقاط حادثه خیز شناسایی شده است و در نقاط حادثه خیز باند دوم اضافه می‌شود.وی افزود: ۵۰۰ کیلومتر راه افتتاح خواهیم کرد که این راه‌ها از نقاط حادثه خیز است.اسلامی گفت: سیستم‌های دوربین پلاک خوان با مشارکت پلیس و همیار پلیس در عید بیشتر اجرا می‌شود. وی افزود: هرچقدر راه‌های روستایی اسفالت می‌شود حوادث نیز افزایش می‌یابد که با همکاری پلیس در ستاد ایمنی راه‌ها و تفاهم نامه‌ای که انجام داده ایم نظارت بیشتری بر راه‌های روستایی صورت می‌گیرد.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها