۱۳۹۹ شنبه ۲۸ تير چاپ

احداث میدانگاه موقت برای سهولت تردد خودروهای پایانه شهید سروری

احداث میدانگاه موقت برای سهولت تردد خودروهای پایانه شهید سروری

اقتصاد میهن: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از احداث میدانگاه آزمایشی روبروی پایانه شهید سروری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اشاره به مشکل ترافیکی ناشی از تردد اتوبوس ها به خیابان انقلاب و به منظور تسهیل دسترسی به بزرگراه شهید چراغی گفت: برای رفع این گره ترافیکی میدانگاهی به صورت آزمایشی مقابل پایانه شهید سروری احداث و 50 نیوجرسی نیز به منظور ایمن سازی و سهولت تردد نصب شده است.
او همچنین به تشریح اقدامات ترافیکی در راستای ایمن سازی معابر بزرگراهی اشاره و بیان کرد: درهمین راستا ضمن نصب 30 بشکه ترافیکی در بزرگراه ها و معابر داخلی منطقه، 15 کاشن تانک و 50 استوانه ایمنی نیز در محورهای مواصلاتی نصب شد.
علاوه بر این 40 تابلوی خطرنما و 15 شورون در بزرگراه های این منطقه که اهمیت زیادی در تردد خودروها در ورودی جنوبی شهر تهران دارند، نصب شده است. درهمین راستا محورهای شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه هاشمی نیز مجهز به 6 تابلوی »توقف مطلقاً ممنوع» و «توقف در حاشیه بزرگراه ممنوع» شد.
معاون شهردار منطقه در بخش دیگری با اشاره به تداوم ارائه آموزش های ترافیکی به شهروندان در فضای مجازی بیان کرد: با توجه به تعطیلی پارک ترافیک منطقه، آموزش های ترافیکی به شهروندان به صورت روزانه در قالب تهیه کلیپ های آموزشی و انتشار آنها درکانال شهروندی صورت می گیرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها