۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير چاپ

جنجالی ترین پرونده های جنسی جهان در هالیوود + تصاویر

جنجالی ترین پرونده های جنسی جهان در هالیوود + تصاویر

اقتصاد میهن: دنیای پر زرق و برق هالیوود هیچوقت از خبرهای تجاوز جنسی و تعرض خالی نبوده‌است. پرونده‌های تجاوز در هالیوود یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جهان است و تا مدت‌ها افکار عمومی جهان را به خود مشغول کرده‌ و نقاب از چهره واقعی آن برداشته‌است، در این گزارش با معروف‌ترین پرونده‌های تجاوز جنسی هالیوود با ما همراه باشید.

کوین اسپیسی

در سال ۲۰۱۶ میلادی کوین‌اسپیسی متهم به تجاوز به یک پسر نوجوان ۱۸ ساله شد. قربانی، پسر یک گوینده سابق اخبار به نام خانم "هیدز اونرو" بود. پسر نوجوان ادعا کرد که کوین در یک میکده در ایالت ماساچوست به او تجاوز کرده است. کوین اسپیسی نیز در یک فیلم ضبط شده این ادعا را رد کرد و گفت: "من مطمئناً بهای کاری را که انجام نداده‌ام، نخواهم پرداخت." هیدز، کوین اسپیسی را به خریدن الکل و مواد مخدر برای پسرش با هدف تجاوز به او متهم کرد. در نهایت شاکی چندی بعد از دنیا رفت و پرونده تجاوز علیه اسپیسی هم از درجه اعتبار ساقط و برای همیشه بسته شد.

مورگان فریمن

پرونده تجاوز مورگان‌فریمن با ادعای یک دستیار تولید باز شد. او ادعا کرد که فریمن به او و هشت زن دیگر در طول فیلم‌برداری فیلم کمدی Going In Style تجاوز کرده است. این زن ادعا می‌کرد که مورگان‌فریمن ۸۳ ساله، بارها بدن او را لمس کرده و از او درباره لباس‌های زیرش سؤالاتی پرسیده‌است. فریمن هم در دفاع از خود گفت: "هر کسی که من رو می‌شناسه میدونه که من آدمی نیستم که از روی عمد دیگران رو اذیت کنم و عمداً دست به آزار اونها بزنم، از همین جا از همه کسانی که احساس کردند من بهشون بی‌احترامی کرده‌ام معذرت می‌خوام."

بن افلک

در سال ۲۰۰۳ میلادی، وقتی بن افلک ژست سرزنش‌گرانه‌ای علیه هاروی وینستون متجاوز تهیه کننده معروف هالیوود گرفته بود، یک بازیگر و گوینده خبر به نام "هیلاری بورتون" هم علیه بن افلک افشاگری و این بازیگر و کارگردان آمریکایی را به تجاوز متهم کرد.

 

داستین هافمن

اولین زنی که از بازیگر فیلم مرد بارانی و پاپیون شکایت کرد، آنا گراهان هانتر بازیگر و نویسنده‌ای است که مدعی شده در ۱۷ سالگی و زمانی که سر صحنه فیلمبرداری تله‌فیلم "مرگ فروشنده" به عنوان کارآموز حاضر می‌شده، با رفتار و حرف‌های زننده هافمن مواجه شده است.داستین از او عذرخواهی کرد و گفت: متاسفم اگر او را در موقعیت ناراحت‌کننده‌ای قرار دادم. من برای زنان احترام بسیار زیادی قائلم و از این‌که شاید کاری انجام داده باشم که این زن را در موقعیتی ناراحت‌کننده قرار داده باشد، احساس بدی دارم. متاسفم. با این حال، داستان به این‌جا ختم نشد و یک روز پس از انتشار پیام هافمن،  زن دیگری او را به آزار جنسی متهم کرد. "وندی ریس گاتسیونیس" ـ نویسنده و تهیه‌کننده مدعی شده در سال ۱۹۹۱، این بازیگر اسکاری به او پیشنهاد رابطه جنسی داده و او را تقریبا به گریه انداخته است.

استیون سیگال

در سال ۲۰۱۷ میلادی بازیگری به نام "بورتیا بورتا دی رزی"، اتهامات تجاوز را متوجه استیون سیگال کرد و گفت که این بازیگر مرد هالیوود در یکی از صحنه‌های مشترکی که با هم داشتند حرکت زشتی را با زیپ شلوارش انجام داده‌است. همینطور یک بازیگر به نام "جولیانا مارگولیس" نیز می‌گوید سیگال رفتارهای نامناسبی را در طول فیلمبرداری یک فیلم داشته و مدل لباسی به نام "جنی ماکارثی" نیز ادعا می‌کند که استیون به او تجاوز جنسی کرده است.

جفری تامبور

سه زن بازیگر از جفری تامبور شکایت کردند. آنها ادعا می‌کردند که جفری به آنها تجاوز کرده و در لوکیشن فیلمبرداری سریال ترنس‌پرنت به آنها تجاوز کرده است. جفری در آن فیلم نقش یک مرد ترنس را بازی می‌کرد. او حتی به خاطر این نقش‌آفرینی جوایز بسیاری از جمله جایزه امی و گلدن گلوب را برای بهترین بازیگر تلویزیونی از آنِ خود کرد.

بیل کازبی

بیل کازبی بازیگر کمدی به تجاوز و تعرض جنسی به بیش از ۳۰ زن متهم شده است. او در طول سالها فعالیت کاری خود دست به تجاوز زده بود. او زنان را بیهوش و سپس به آنها تجاوز می‌کرد. پرونده تجاوزهای او مخاطبانش را شوکه کرد. هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد پشت چهره مهربان و بشاش کازبی یک متجاوز جنسی بی‌رحم پنهان شده باشد.


 

کلید واژه

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها