۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير چاپ

نیروگاه خورشیدی پارکینگ شهید همت به بهره برداری رسید

نیروگاه خورشیدی پارکینگ شهید همت به بهره برداری رسید

اقتصاد میهن: پروژه احداث نیروگاه خورشیدی 20 کیلو واتی پارکینگ شهید همت، در راستای استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر در شمال تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروگاه خورشیدی پارکینگ شهید همت توسط اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه یک به بهره برداری رسید و سالانه قادر به تولید 36 مگاوات برق است و از انتشار 37 تن گاز CO2 در هوا جلوگیری می کند.وی با گرامیداشت هفته بدون کیسه های پلاستیکی با شعار "تهران شهر بدون کیسه های پلاستیکی برای همه" گفت: به منظور فرهنگ سازی و ارتقاء سطح دانش شهروندان در زمینه مضرات استفاده از کیسه‌های پلاستیکی، 21 تیرماه روز بدون کیسه پلاستیکی نامگذاری شده است.
جعفریان گفت: در این هفته برنامه های آموزشی محیط زیستی در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه شناخت زیان های بهداشتی و محیط زیستی استفاده از کیسه های پلاستیکی، در سطح منطقه برگزار شد.معاون شهردار منطقه یک افتتاح نانوایی و سوپر دوستدار محیط زیست در محله درکه را از اقدامات اجرایی در این هفته دانست و گفت: دراین نانوایی و سوپر علاوه بر آموزش مراجعین، کیسه پارچه ای نان و پاکت های خرید کاغذی توزیع می شود.
وی افزود: از دیگر برنامه های اجرایی این روز می توان به چاپ و نصب پوستر اطلاع رسانی در ساختمان های اداری، سراهای محلات، میادین میوه و تره بارسطح منطقه، آموزش چهره به چهره به اصناف و کسبه در خصوص مضرات استفاده از کیسه های پلاستیکی و استفاده از پاکت های کاغذی و کیسه های پارچه ای، برپایی غرفه آموزشی در میادین تره بار نواحی دهگانه و توزیع کیسه پارچه ای با لوگوی "تهران شهر بدون کیسه های پلاستیکی برای همه" در میدان تره بار شهید لواسانی و شهروند لویزان، آموزش غیر حضوری در شبکه های مجازی محیط زیستی و تمامی کانال های اجتماعی سرای محلات منطقه اشاره کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها