۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تير چاپ

تکمیل عملیات تملک املاک معارض و بازگشایی کوی زینبیه در منطقه 18

تکمیل عملیات تملک املاک معارض و بازگشایی کوی زینبیه در منطقه 18

اقتصاد میهن: عملیات تملک املاک معارض و بازگشایی کوی زینبیه در منطقه ۱۸ با حضور محمد سالاری ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، حسن خلیل آبادی عضو کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در این مراسم کلید آپارتمانهای نوساز به عنوان معوض به ۳ نفر از مالکان املاک معارض واقع در این طرح، اعطا و تخریب این بناهای فرسوده آغاز شد. لازم به توضیح است کوی زینبیه با نام سابق کوچه تنگه در محله ولیعصر جنوبی به طول 817 متر و عرض حداقل 2.5 متر حد فاصل دو خیابان شهید برادران بهرامی و پژاند واقع شده است که در طرح تفصیلی مصوب شهر تهران این کوچه به عنوان یک خیابان 16 متری در نظر گرفته شده و برای بازگشایی آن می-بایست 27پلاک  تملک شود.
مدیریت شهری به منظور بازگشایی کوی زینبیه به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود، طرح کلید به کلید را اجرا کرده و سازمان نوسازی شهر تهران نیز با واگذاری واحدهای نوساز مجتمع های مسکونی بهاران به عنوان مسکن معوض، مجری طرح مذکور می باشد.
بر اساس این گزارش از مجموع پلاک های نیازمند تملک تاکنون 4 پلاک تخریب و 7 واحد آپارتمان تحویل مالکان کوی زینبیه شده است. مذاکره با مالکین 23 پلاک  باقیمانده در این طرح نیز توسط دفتر توسعه محله ای شهید رجایی، صادقیه و ولیعصر جنوبی و شهرداری ناحیه 2 منطقه 18در حال انجام است.   در همین راستا و در اواخر سال گذشته نیز با رفع معارض یک ملک، ورودی این خیابان جهت تردد خودروها بازگشایی شده بود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها