۱۳۹۹ جمعه ۶ تير چاپ

جنجال رسوایی عشق آتشن یک نظامی سوری به دختر بشار اسد! + تصویر

جنجال رسوایی عشق آتشن یک نظامی سوری به دختر بشار اسد! + تصویر

اقتصاد میهن: در پی انتشار ویدئوی خواستگاری یک نظامی سوریه از دختر بشار اسد در شبکه‌های اجتماعی، این نظامی دستگیر و به شکل خفت‌باری راهی زندان شد.

این روزها علاوه بر اخبار جنگ و درگیری با مسائل دیگری هم در رسانه‌های جهان یادآوری می‌شود. تازه‌ترین اتفاق در سوریه که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده، در پی انتشار ویدئوی خواستگاری یک نظامی سوریه از دختر بشار اسد در شبکه‌های اجتماعی است که باعث شد این نظامی دستگیر و به شکل خفت‌باری راهی زندان شود.  رسانه‌های مخالف بشار اسد و فعالان شبکه اجتماعی خبر دادند، یک نظامی ارتش دولتی سوریه به نام «یزن سلطانی» طی چند پیام تصویری که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد از «زین» دختر بشار اسد خواستگاری کرد و خطاب به او گفت: من عاشق تو هستم و می‌دانم که ما برای یکدیگر خواهیم بود.

این ویدئو لحظاتی بعد از انتشار تقریباً به تمام ساکنان سوریه رسید و مردم آن را دست به دست می‌کردند. در این حال برخی از کاربران این رفتار او را نقد و برخی دیگر او را مرده خطاب کردند.  بر اساس اخبار رسیده، این فرد مدتی بعد از انتشار ویدئوی خود توسط سرویس‌های امنیتی سوریه دستگیر و بعد از ضرب و جرح شدید راهی زندان شد. گفته می‌شود طی تحقیقات انجام‌گرفته مشخص شد یک دختر ناشناس در تماس این نظامی نگون‌بخت را فریب داده و ادعا کرده بود که زین الاسد دختر رئیس‌جمهور است و تمایل دارد با او ازدواج کند، و همین اتفاق بود که زندگی این مرد را به شدت دگرگون کرد به نوشته رسانه‌های عربی، یزن چنان شیفته این مکالمه غیرواقعی شده بود که در واکنش به اعتراض و تهدید هواداران رئیس‌جمهور سوریه گفت: اگر حافظ اسد زنده بود، نوه‌اش زین را فوراً به عقد من درمی‌آورد. من حافظ اسد را در خواب دیدم و او به من قول داد که نوه‌اش را به عقدم درآورد.

 

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها