۱۳۹۹ پنج شنبه ۵ تير چاپ

هویت واقعی دختران پوتین! + تصاویر

هویت واقعی دختران پوتین! + تصاویر

اقتصاد میهن: بر اساس گزارش‌ها این تصویر نادیده از دختران پوتین که هر دو لباسی مشکی بر تن دارند را یکی از چهره‌های سیاسی روسیه که در ماه‌های اخیر در دادگاه به پرداخت ۱۲میلیارد دلار محکوم شده بود منتشر کرده است.

ماریا و کاترینا، دو دختر ولادیمیر پوتین از ازدواج اول او با لیودمیا پوتین هستند که در تصاویر عکس‌هایی از دوره نوجوانی و ابتدای جوانی آن‌ها را می‌بینیم. البته نه تنها اطلاعات دقیقی از اینکه پوتین دارای فرزند بود یا نه در اختیار رسانه‌ها نبوده است بلکه خود او نیز از پاسخ به سوالاتی در این‌باره طفره می‌رفت و هویت دختران خود را تایید نمی‌کرد.این تصاویر در وبسایت رسمی سرگئی پوگاچف، میلیاردر روسی که به گزارش فایننشال تایمز یکی از عاملان اصلی به قدرت رسیدن پوتین بود منتشر شد. پوگاچف که در حال حاضر یک مجرم فراری، بدهکار بانکی و اختلاس‌گر بزرگ به حساب می‌آید که به پرداخت ۱۲ میلیارد دلار محکوم شده است.

پوگاچف بدون در نظر گرفتن محرمانگی پیرامون اسرار خانوادگی رفیق قدیمی خود یعنی ولادیمیر پوتین عکس‌هایی از مراسم‌های خانوادگی خود در سال‌های گذشته را منتشر کرد و درتوضیحات این تصاویر نوشت: "رفاقت‌های قدیمی است که می‌ماند”. در این تصاویر علاوه بر خانواده و فرزندان پوگاچف، فرزندان و خانواده پوتین نیز حضور دارند. به نظر می‌آید دو دختر پوتین در حال حاضر بیش از ۳۰ سال داشته باشند اما در این تصاویر دوره نوجوانی و ابتدای جوانی آن‌ها را می‌بینیم. حالا پس از منتشر شدن این عکس‌ها هویت این دو دختر پوتین برملا شده است و رسانه‌ها توانسته‌اند اطلاعاتی از زندگی و شغل آن‌ها به دست آورند. در این اطلاعات به دست آمده مشخص شده است که ماریا دختر بزرگت‌تر پوتین با نام خانوادگی جعلی ورونتسوا، یک محقق و پژوهش‌گر در رشته پزشکی است که با یک تاجر ثروتمند آلمانی ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج ولادیمیر پوتین را به پدربزرگی رسانده است.

دختر کوچک‌تر او کاترینا با نام خانوادگی جعلی تیخونوا که در اصل نام خانوادگی مادربزرگ او بوده است یک رقصنده راک اند رول است که در کنار آن بر روی پروژه‌های هوش مصنوعی نیز کار می‌کند و ظاهرا درهر دو کار ید طولایی دارد و از چهره‌های موفق به شمار می‌رود. کاترینا هم با ثروتمندترین جوان روسیه ازدواج کرده بود که البته این ازدواج ختم به طلاق شد و آن‌ها در سال ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها