۱۳۹۹ دوشنبه ۲ تير چاپ

مشارکت ذوب آهن اصفهان در اکتشاف ذخایر معدنی

 مشارکت ذوب آهن اصفهان در اکتشاف ذخایر معدنی

اقتصاد میهن: با هدف همکاری متقابل در پیشبرد موثر اکتشافات ذخایر معدنی، به‌ ویژه سنگ آهن و ایجاد زمینه مشارکت در ارتقاء فعالیت‌های اکتشافی و استفاده از دانش، تجارب و خدمات تخصصی در حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی ، تفاهم‌نامه همکاری به امضای علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی کشور و منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ ارتقاء سطح فعالیت‌های زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی، تسریع و افزایش اثربخشی فعالیت‌های اکتشافی ذوب‌آهن اصفهان جهت دستیابی به ذخایر معدنی مصرفی در این شرکت، تعیین زمینه‌های مشارکت، بسترسازی انعقاد قراردادها و تسریع در انجام فعالیت‌های اجرایی اکتشاف و تسهیل همکاری میان نیروهای متخصص به عنوان اهداف مورد نظر دوطرف در اجرای این تفاهم‌نامه مطرح شده است.در این آیین انعقاد تفاهم نامه ، سید حسن قاضی عسگر معاون اقتصادی استاندار اصفهان،ایرج موفق رییس سازمان صمت استان و جمعی از مسئولین ذوب آهن و چهره های معدنی حضور داشتند.

شایان ذکر است،طرفین ضمن بازدید از مرکز پژوهش‌های کاربردی کرج با فعالیت‌های جاری و توانمندی موجود در این مجموعه در بخش آنالیز نمونه‌های معدنی آشنا شدند و در ادامه با حضور در سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و دیدار با علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس این سازمان و جمعی از معاونان و مدیران وی به بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه‌های زمین‌شناسی و اکتشافات پرداختند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها