۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد چاپ

اعطای تسهیلات طرح ارزش سلامت در شعب بانک کارآفرین + جزئیات

اعطای تسهیلات طرح ارزش سلامت در شعب بانک کارآفرین + جزئیات

اقتصاد میهن: بانک کارآفرین با هدف قدردانی از مدافعان سلامت کشور و پاسخگویی به نیازهای ایشان، و به منظور ارائه راه‌حل‌های نوین و متنوع نمودن پرتفوی اعتباری بانک و همچنین تسهیل شرایط دریافت تسهیلات برای مشتریان محترم، از طرح ارزش سلامت رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش‌های پزشکی اعم از عمومی و تخصصی و رشته‌های مرتبط با آن، در صورت برخورداری از اهلیت اعتباری می‌توانند بر اساس ضوابط از انواع تسهیلات طرح ارزش سلامت جهت خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات و لوازم کار، خرید مطب یا محل فعالیت و همچنین تعمیر و بازسازی آن بهره‌مند شوند.لازم به ذکر است که نرخ سود تسهیلات اعطایی در طرح ارزش سلامت، مطابق با ضوابط و مقررات ابلاغی در خط مشی اعتباری سالیانه در حال حاضر 18 درصد می‌باشد.

بر اساس این گزارش هدف بانک کارآفرین از اجرای این طرح، مشارکت در توسعه و بهسازی بخش درمان و پزشکی عنوان شده است که در نهایت به بهره‌مندی بیشتر و گسترده‌تر جامعه از خدمات درمانی و پزشکی منجر خواهد شد. مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح ارزش سلامت بانک کارآفرین می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 23350-021 تماس حاصل نموده و یا به یکی از شعب آن مراجعه فرمایند.

جزئیات طرح تسهیلاتی ارزش سلامت

بانک کارآفرین با هدف قدردانی از مدافعان سلامت کشور و پاسخگویی به نیازهای ایشان و تسهیل شرایط دریافت تسهیلات برای این قشر معزز و نیز به ‌منظور ارائه راه‌حل‌های نوین و متنوع نمودن پرتفوی اعتباری بانک از طرح ارزش سلامت رونمایی کرد.هدف بانک کارآفرین از اجرای این طرح، مشارکت در توسعه و بهسازی بخش درمان و پزشکی بوده که در نهایت به بهره‌مندی بیشتر و گسترده‌تر جامعه از خدمات درمانی و پزشکی منجر خواهد شد.

در این طرح کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش‌های پزشکی اعم از عمومی و تخصصی و رشته‌های مرتبط با آن به شرح زیر، در صورت برخورداری از شرایط اعتباری می‌توانند بر اساس ضوابط از انواع تسهیلات طرح ارزش سلامت جهت خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات و لوازم کار، خرید مطب یا محل فعالیت و همچنین تعمیر و بازسازی آن بهره‌مند شوند. سقف تسهیلات اعطایی مرتبط با هریک از گروه های هدف به شرح  زیر است:

سقف تسهیلات طرح حاضر متناسب با گروه هدف مشخص شده در طرح حداکثر معادل 20 میلیارد ریال برای خرید محل فعالیت/ مطب، 15 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات، مواد اولیه و لوازم مصرفی مورد نیاز و یک و نیم میلیارد ریال جهت تعمیر و بازسازی محل فعالیت/ مطب می باشد. نرخ سود تسهیلات اعطایی در طرح ارزش سلامت، مطابق با نرخ سود ابلاغی از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا و حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات نیز بابت خرید مطب یا محل فعالیت، خرید تجهیزات سرمایه ثابت، تعمیر و بازسازی محل فعالیت/ مطب برابر با 60 ماه، و بابت تسهیلات سرمایه در گردش خرید مواد و لوازم مصرفی برابر با 12 ماه می‌باشد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها