۱۳۹۹ سه شنبه ۱۳ خرداد چاپ

اعطای تسهیلات طرح جهش تولید در شعب بانک کارآفرین + جزئیات

اعطای تسهیلات طرح جهش تولید در شعب بانک کارآفرین + جزئیات

اقتصاد میهن: بانک کارآفرین به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و در راستای کارآفرینی و کمک به تولید، از تسهیلات طرح جهش تولید رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حمایت از بخش تولید به عنوان بخش پیشران اقتصاد در سال جهش تولید و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال بخش تولید در شرایط کنونی کشور، و همچنین افزایش تعامل با مشتریان ارزنده بانکداری شرکتی و تجاری و جذب مشتریان جدید در این حوزه و نیز ارتقا و بهبود مزیت رقابتی و افزایش سهم درصد بانک در حوزه اعتباری، از بسته اعتباری جهش تولید رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش کلیه اشخاص حقوقی و شرکت‌‌های فعال در بخش تولید (اعم از صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، فولادی، معدنی و...) که در سه ماه اخیر (قبل از درخواست دریافت تسهیلات) بر اساس لیست بیمه دارای حداقل 50 پرسنل بوده و طی شش ماه گذشته اقدام به تعدیل نیرو ننموده‌اند و یا اعطای تسهیلات در قالب بسته حاضر منجر به جذب نیروی جدید در این شرکت‌ها گردد، می‌توانند از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند.لازم به ذکر است که حداقل تسهیلات اعطایی در قالب بسته حاضر، صد میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش حداکثر یک ساله و نرخ سود این تسهیلات نیز معادل نرخ سود ابلاغی از سوی بانک مرکزی می‌باشد. مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح جهش تولید بانک کارآفرین می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 23350-021 تماس حاصل نموده و یا به یکی از شعب آن مراجعه فرمایند.

جزئیات طرح جهش تولید

بانک کارآفرین در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری در جهت حمایت از بخش تولید به عنوان بخش پیشران اقتصاد در سال جهش تولید و حمایت از بنگاه‌‌های اقتصادی فعال بخش تولید در شرایط کنونی کشور و همچنین افزایش تعامل با مشتریان ارزنده بانکداری شرکتی و تجاری و جذب مشتریان جدید در این حوزه و نیز ارتقا و بهبود مزیت رقابتی و افزایش سهم درصد بانک در حوزه اعتباری، از بسته اعتباری جهش تولید رونمایی کرد.

کلیه اشخاص حقوقی و شرکت‌‌های فعال در بخش تولید (اعم از صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، فولادی، معدنی و...) که در سه ماه اخیر (قبل از درخواست دریافت تسهیلات) بر اساس لیست بیمه دارای حداقل 50 پرسنل بوده و طی شش ماه گذشته اقدام به تعدیل نیرو ننموده‌اند و یا اعطای تسهیلات در قالب بسته حاضر منجر به جذب نیروی جدید در این شرکت‌ها گردد، می‌توانند از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند.حداقل تسهیلات اعطایی در قالب بسته حاضر، صد میلیارد ریال و نرخ سود این تسهیلات نیز معادل نرخ سود ابلاغی از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا می باشد.

تسهیلات مذکور بابت تامین نیازهای سرمایه در گردش متقاضیان و حداکثر به مدت یک سال می باشد و نحوه بازپرداخت بدهی در بسته حاضر، بابت عقود مشارکتی و مبادله‌ای، به صورت واریزیک‌جا در سررسید، و برای عقود مبادله‌ای اقساطی به صورت اقساطی با فاصله اقساط حداکثر 3 ماهه می باشد.

در بسته جهش تولید، متقاضیان گروه هدف از تخفیف و شرایط ویژه دریافت تسهیلات در مقایسه با سایر مشتریان برخوردار می‌گردند. همچنین متقاضیان بابت تسهیلات درخواستی، می‌توانند چنانچه سپرده‌های جاری و کوتاه مدت حاصل از فعالیت آنها نزد بانک متمرکز باشد و یا نسبت به متمرکز نمودن حساب‌های فوق نزد بانک اقدام نمایند، از شرایط ویژه در نظر گرفته شده متناسب با رسوب حساب‌های فوق نیز علاوه بر مزیت‌های تبیین شده در بسته جهش تولید بهره‌مند گردند. مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح جهش تولید بانک کارآفرین می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 23350-021 تماس حاصل نموده و یا به یکی از شعب آن مراجعه فرمایند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها