۱۳۹۹ دوشنبه ۲۶ خرداد چاپ

حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی افزایش یافت + جزئیات

حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی افزایش یافت + جزئیات

اقتصاد میهن: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی بر مبنای افزایش ۲۶ درصدی حداقل حقوق در تیرماه خبر داد.

«محمدشریعتمداری» درباره حقوق سال ۹۹ بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: احکام بازنشستگان تامین اجتماعی بر مبنای ۲۶ درصد افزایش حداقل مزد و نیز تسری به سایر سطوح بر مبنای ۱۵ درصد به اضافه عدد ثابت حدود ۱۶۴ هزار تومان برای تیر ماه صادر می‌شود.وی افزود: با تأمل وتدبیری که بنا به خواست کانون بازنشستگان و پیشکسوتان انجام شد، مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پس از تصمیم شورای عالی کار برای حداقل مزد و مزدسایر سطوح تنظیم شد.

وزیر کار اظهارداشت: در ادامه این مسیر با تصویب هیات امنای تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی برای افزایش سایر شاخص‌های مزدی همچون خواربار و مسکن تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد.شریعتمداری گفت: بدون توجه به مساله همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که بطور موازی در دولت در حال پیگیری است متناسب با توان منابع صندوق که متعلق به خود بیمه گزاران است اقدام می‌شود. وی افزود:در هر صورت تلاش می کنیم تا حداقل حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی به حداقل حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نزدیک و حتی الامکان در سطوح مشابه منطبق شود

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها