۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ خرداد چاپ
به همت سازمان مدیریت پسماند انجام می شود؛

اجرای پایلوت طرح کاپ (کاهش پسماند) پایتخت از 24 خرداد

اجرای پایلوت طرح کاپ (کاهش پسماند) پایتخت از 24 خرداد

اقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای پایلوت طرح کاپ (کاهش پسماند) در مناطق 22، 21 و 6 از روز شنبه 24 خردادماه خبر داد.

به گزارش روابط عمو می سازمان مدیریت پسماند ، صدرالدین علیپور، با بیان اینکه پیش از شیوع ویروس کرونا، طرح کاپ به صورت پایلوت در برخی از شهرک های مسکونی و ساختمان های اداری اجرا می شد، گفت:  با اجرای طرح کاپ در مناطق مذکور به تدریج شاهد حذف مخازن فعلی زباله و جایگزینی مخازن سه گانه در بازه زمانی 3 تا 4 ماه در اکثر ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی خواهیم بود.
علیپوربا اشاره به این مطلب که  اجرای محدود این طرح آن هم در مدت زمان کوتاه منجر به کاهش دفن پسماند از حدود 7 هزار و 200 تن به 4 هزار و 800 تن شد، تصریح کرد:
در حال حاضر هم با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار بر این شد، تا اجرای طرح کاپ در برخی از مناطق از سر گرفته شود.
گفتنی است، آغاز رسمی اجرای طرح کاپ روز شنبه 24 خردادماه با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۲۲، ۲۱ و ۶ به میزبانی منطقه ۲۲ و به صورت آنلاین در دو منطقه دیگر برگزار می شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها