۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت چاپ

خرید و فروش لوازم خانگی بدون شناسه کالا ممنوع شد

خرید و فروش لوازم خانگی بدون شناسه کالا ممنوع شد

اقتصاد میهن: رئیس ستاد مبارزه با کالا و قاچاق ارز گفت: از امروز به بعد خرید و فروش هرگونه لوازم خانگی بدون شناسه کالا ممنوع است و با فروشندگان مطابق قوانین قاچاق کالا برخورد خواهد شد.

بنا بر اعلام رئیس ستاد مبارزه با کالا و قاچاق ارز خرید و فروش لوازم خانگی که بدون شناسه حکم قاچاق را دارد و با فروشنده آن مطابق قوانین قاچاق کالا برخورد خواهد شد.به گفته رئیس ستاد مبارزه با کالا و قاچاق ارز از امروز به بعد تمامی کالاهای لوازم خانگی ملزم به قید برچسب شناسه بر روی کالا هستند.

علی موید خرم آبادی از فروشندگان تقاضا کرد که در زمان خرید حتما شناسه کالا را از فروشنده درخواست کرده و آن را به شماره ×4×7777# ارسال کنند تا از اصالت کالا مطمئن شوند. لازم به ذکر است که بنابر اعلام رئیس ستاد مبارزه با کالا و قاچاق ارز رقم گردش مالی مالی لوازم خانگی در کشور بیش از 40 هزار میلیارد تومان است و در اواخر سال 98 قرار بود که سامانه سلامت فعال شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا اجرای آن به تعویق افتاد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها