۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ اسفند چاپ
در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛

سامانه پیگیری غیرحضوری اسناد مالی در منطقه٢راه‌ اندازی شد

سامانه پیگیری غیرحضوری اسناد مالی در منطقه٢راه‌ اندازی شد

اقتصاد میهن: معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه دو از راه اندازی سامانه بارکد خوان اسناد مالی جهت تسهیل در پیگیری غیر حضوری و دسترسی به اطلاعات روند اسناد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، رضا عابدینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه های ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مبنی بر کاهش مراجعات حضوری در واحدهای اداری ، سامانه بارکدخوان اسناد مالی طراحی شد.وی افزود: با توجه به قرار داشتن در روزهاي پاياني سال و افزايش پیگیری های اسناد مالی، این سامانه با هدف ممانعت از مراجعه حضوری و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه راه اندازی شد.

وی افزود: در این سامانه ، برای هریک از اسناد مالی بارکدی تعریف شده که با ارسال بارکد به شماره ٩٨١٠٠٠٨٣٤٥   مشخص می شود سند مذکور در کدام اداره و توسط کدام یک از کارمندان در حال رسیدگی است و فرد می تواند بدون مراجعه غیر حضوری از طریق تماس تلفنی روند کار را پیگیری کند.

عابدینی با تاکید براینکه مدیریت منطقه در راستای ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان و افزایش رضایتمندی گام برداشته است،خاطرنشان کرد: سرعت بالا در پاسخگویی و امنیت بالا در انتقال اطلاعات از دیگر مزایای این سامانه است. به گفته معاون شهردار منطقه٢، با راه اندازی سامانه بارکدخوان اسناد مالی و ایجاد امکان پیگیری غیر حضوری ،مراجعات کارکنان به حوزه مالی بسیار کاهش یافته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها