۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ بهمن چاپ

استخدام مار کبرا برای نگهبانی از کفش گرانقیمت!؟ + تصویر

استخدام مار کبرا برای نگهبانی از کفش گرانقیمت!؟ + تصویر

اقتصاد میهن: یک فروشگاه کفش فروشی معروف در لندن برای نگهداری و مراقبت از یک کفش گران قیمت که از الماس و سنگ در آن استفاده شده بود، یک مار نگهبان کبرا استخدام کردند.

تاکنون شاید با کمی جستجو در صفحات مجازی از نحوه زندگی کردن افرادی که تنها با استفاده از یک حساب کاربری رایگان، توانسته اند زندگی لاکچری و گران قیمت خود را به دیگران نشان دهند را دیده باشید. برای مثال برخی از این افراد ثروتمند و یا اصطلاحا لاکچری از زبان خودشان، از کارهای روزانه خود فیلم می گیرند و با دنبال کنندگان خود در صفحات مجازی به اشتراک می گذارند و یا حتی آنها از حیوانات وحشی اعم از شیر، مار، عقرب و... در خانه شان نگهداری می کنند تا بتوانند میزان ثروت و امنیت خود را به رخ دیگران بکشند. اما این متاسفانه باعث آسیب های روانی و جسمانی زیادی در تعداد زیادی از انسان ها شوند که به مرور می تواند منجر به تخریب بعد روانی آنها شود.

با این وجود این دسته از افراد کم نیستند و تنها با کمی جستجو می توانیم با تعداد انبوهی از این افراد روبرو شویم که دائما در حال خودنمایی کردن می باشند. برای مثال اخیرا مالک ثروتمند یک فروشگاه کفش در لندن، دست به کار عجیبی زد که حتما با خواندن آن شوکه خواهید شد. فروشگاه کفش فروشی مشهور "Knightsbridge " در لندن که از یک کفش گران بها به نام " Rene Caovilla " که هنوز قیمت دقیق آن مشخص نیست، نگهداری می کنند. اما اخیرا آنها در طی اقدامی کاملا عجیب، یک مار کبرا را برای مراقبت از این کفش گران قیمت که در آن سنگ ها و الماس های با ارزش استفاده شده است، استخدام نمودند تا هیچ سارقی موفق به سرقت آن نشود! این اقدام کاملا عجیب با بازدید فراوانی روبرو گشت که به تبع تعداد زیادی از خود واکنش نشان دادند و انجام این کار را احمقانه داستند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها