۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن چاپ

موسسه اعتباری ملل،بانک می‌شود

موسسه اعتباری ملل،بانک می‌شود

اقتصاد میهن: مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در اطلاعیه‌ای به همه ابهام‌ها و پرسش‌های سهامداران درباره آخرین خبرها از تبدیل این موسسه اعتباری خوش‌نام به بانک و همچنین افزایش سرمایه پاسخ داد و اعلام کرد: تقاضای تبدیل موسسه به بانک به‌صورت کتبی به بانک مرکزی ارسال‌شده و اقداماتی هم انجام‌گرفته و ازنظر ضوابط قانونی موسسه اعتباری که یک سال از تاریخ مجوز آن گذشته باشد، می‌تواند تبدیل به بانک شود.

سید امین جوادی  افزود: هیئت‌مدیره این موسسه تمامی تلاش خود را جهت تطبیق موسسه با ضوابط و مقررات بانک مرکزی دریغ نکرده اما صدور مجوز بانک منوط به اعلام نظر بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار خواهد بود. سید امین جوادی در پاسخ به این سؤال که آیا موسسه اعتباری ملل در سال آینده جهت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سود انباشته برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: افزایش سرمایه این موسسه از مبلغ ۶۰۶ میلیارد تومان به ۱۰۰۰ میلیارد تومان و محل تأمین آن طی اطلاعیه‌ای از طریق سامانه کدال افشاء شده است اما نظر به اینکه هیئت‌مدیره موسسه اعتباری ملل همیشه استفاده از فرصت‌ها را جهت حفظ حقوق سهامداران در سرلوحه کار خود قرار می‌دهد، لذا در حال حاضر هیچ‌گونه مصوبه‌ای جهت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها نداشته لیکن افزایش سرمایه از این محل و استفاده از فرصت داده‌شده را غنیمت شمرده و در آینده نزدیک برنامه خود را جهت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعلام خواهد کرد.

سرنوشت عرضه سهام ۲ شرکت

سید امین جوادی همچنین در خصوص آخرین وضعیت عرضه سهام ۲ شرکت وابسته به این موسسه یعنی شرکت عمران و مسکن‌سازان ایران و شرکت ساختمانی عمران تکلار هم اعلام کرد: در خصوص شرکت عمران و مسکن‌سازان ایران، مراحل پذیرش در فرابورس در حالم انجام است که پس از پذیرش عرضه اولیه سهام این شرکت انجام می‌گیرد و در خصوص شرکت عمران تکلار هم مقدمات ثبت و تبدیل آن به شرکت سهامی عام در حال انجام است که پس از طی شدن مراحل قانونی اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها