۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن چاپ
مدیرعامل بانک سینا در آئین گشایش شعبه گیشا:

تقویت ارتباط با مشتریان سهم مهمی در رشد عملکرد کسب و کارها دارد

تقویت ارتباط با مشتریان سهم مهمی در رشد عملکرد کسب و کارها دارد

اقتصاد میهن: مدیرعامل بانک سینا در آئین گشایش شعبه گیشای تهران با اشاره به اهمیت نقش مشتریان در نظام بانکداری گفت: تقویت ارتباط با مشتریان و توجه و مراقبت از آنان سهم بسیار مهمی در رشد عملکردها و کسب و کار دارد لذا بانک سینا با ایجاد فرهنگ تمرکز بر مشتری در بخش مهمی از فعالیت های خود، در راستای تامین رضایتمندی این عزیزان گام برمی دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی افزود: ایجاد فرهنگ تمرکز بر مشتری بخش مهمی از فعالیت های بانک سینا را تشکیل می دهد که عملکرد دقیق و درست در این زمینه حمایت و رضایت بیش از پیش مشتریان را در پی دارد. وی از جمله الزامات اصلی موفقیت در عرصه بانکداری و افزایش سهم بازار را تکریم مشتریان دانست و گفت: تکریم حداکثری و پاسخگویی سریع به مشتریان، جلب رضایت آنان را به همراه دارد که این مهم از طریق خلق ایده های جدید و اثرگذار در راستای ایجاد ارزش افزوده و آورده بیشتر، در حال انجام است.
دکتر ایمانی اظهار داشت: بانک سینا با شناسایی مشتریان هدف و تعامل با آنان، برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های متعددی را در راستای تامین خواسته ها و نیازهای بانکی آنان متمرکز ساخته است که اجرای سیاست های مختلف اعتباری، بهره گیری از آخرین نرم افزارهای نوین بانکی و تلاش برای چابکتر شدن بانک و تسریع در انجام فعالیت ها در تحقق این هدف مهم صورت می گیرد.
مدیرعامل بانک سینا همچنین بر تلاش برای نقش آفرینی بیش از پیش بانک در حمایت از تولید، شکوفایی و رونق اقتصادی تاکید کرد و افزود: از جمله برنامه هایی که می تواند به رشد پایدار و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند، حمایت از بنگاه های زودبازده و کسب و کارهای کوچک است که این اقدام به طور جدی و مستمر در بانک سینا در حال اجراست و از این پس نیز تداوم خواهد یافت.
وی تاکید کرد: بهره برداری از ساختمان شعبه گیشا، در راستای عزم بانک سینا برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته تر به هموطنان با اتکا به نیروهای متعهد و متخصص با بهره گیری از فناوری های روز بانکی صورت می گیرد و امیدوارم با عزم جدی و تشریک مساعی همکاران، شاهد اعتلا و ارتقاء جایگاه بانک سینا در راستای رضایتمندی مشتریان و هموطنان عزیز باشیم. گفتنی است در این مراسم که معاون امور شعب و مناطق، مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی، مدیران مناطق تهران، جمعی از اهالی منطقه و کسبه محل حضور داشتند، ساختمان شعبه بانک سینا در گیشا به بهره برداری رسید و خدمت رسانی به هموطنان در این نقطه از شهر تهران آغاز شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها