۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن چاپ

رمز دوم ایستا غیر فعال می‌شود

رمز دوم ایستا غیر فعال می‌شود

اقتصاد میهن: بانک سامان در راستای اجرای پروژه رمز دوم پویا، از روز 16 بهمن رمزهای دوم ایستا برای مجموع تراکنش های پرداخت اینترنتی و انتقال وجه شتابی بالاتر از صد هزار تومان در روز را غیرفعال می‌کند.

به گزارش سامان رسانه، در راستای اقدام یکپارچه نظام بانکی برای ارتقا امنیت در تراکنش های خرید، انتقال وجه و پرداخت اینترنتی با استفاده از رمز دوم پویا، بانک سامان از روز چهارشنبه 16 بهمن ماه، ارائه خدمت با رمز دوم ایستا برای مجموع مبالغ بالاتر از صد هزار تومان در روز را متوقف و از این تاریخ تمام پرداخت‌های اینترنتی و انتقال وجه شتابی برای مجموع مبالغ بالاتر از صد هزار تومان در روز فقط با رمز دوم پویا ممکن است.

بر این اساس، مشتریانی که تاکنون موفق به فعال‌سازی رمز دوم پویای خود نشده‌‌اند، می‌توانند از طریق نت‌بانک، خودپردازهای بانک سامان و مراجعه به یکی از شعب سامان اقدام لازم را انجام دهند. مشتریان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها