۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن چاپ
مدیرعامل بانک سپه خبر داد:

اجرای پروژه مشارکتی شهرک مسکونی 4 هزار واحدی توسط بانکهای سپه و مسکن

اجرای پروژه مشارکتی شهرک مسکونی 4 هزار واحدی توسط بانکهای سپه و مسکن

اقتصاد میهن: مدیرعامل بانک سپه از اجرای پروژ مشارکتی بانک های سپه و مسکن برای احداث 4 هزار واحد مسکونی مناسب در شرق تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه محمدکاظم چقازردی در حاشیه امضاء تفاهم نامه احداث شهرک مسکونی فوق ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: شهرک فوق در اراضی سپه شهر متعلق به بانک سپه واقع در شرق تهران به مساحت تقریباً 31 هکتار متر مربع و با مشارکت بانک مسکن احداث خواهد شد.

توافق بانک سپه با شهرداری برای اجرای پروژه

وی پروژه فوق را 4 هزار واحدی عنوان کرد و گفت: با توجه به توافقهای اولیه بانک سپه و شهرداری در سال 91 پروانه حدود یک میلیون متر مربع شامل حدود 450 هزار مترمربع کاربری مسکونی، 75 هزار متر مربع کاربری تجاری و 45 هزار متر مربع کاربری اداری در این پروژه مد نظر قرار گرفته است که با توافق و مشارکت جدید با بانک مسکن، تمرکز بر احداث واحدهای مسکونی با قیمت مناسب خواهد بود .

بهبود استانداردهای ساخت در منطقه با ایجاد شهرک فوق

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه طبق تدابیر مهندس در نظر گرفته شده شهرک فوق یکی از با کیفیت ترین شهرک های مسکونی تهران خواهد شد افزود:رویکرد بانک سپه و بانک مسکن در اجرای این پروژه ایجاد شهرک مسکونی با رعایت استاندارد های بالا در زمینه طراحی و ساخت می باشد به نحوی که کیفیت ساخت و ساز در منطقه را بهبود بخشد. چقازردی استفاده از ظرفیت های مهندسی و دانشگاهی کشور با بهره گیری از برجسته ترین متخصصان داخلی را از جمله اولیت های بانک سپه و بانک مسکن در این خصوص عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این پروژه عظیم و مهم تولید و عرضه انبوه مسکن با قیمت مناسب است.

مدیرعامل بانک سپه در ادامه با اشاره به ظرفیت های اشتغالزایی این طرح اظهار داشت: با احداث این شهرک و با فرض زیربنای یک میلیون متر مربعی کل پروژه و تکمیل و احداث در 5 سال سرمایه گذاری بیش از 3 هزار میلیارد تومانی در ساخت منابع مالی نیاز خواهد بود، بر این اساس طبق برآوردهای صورت گرفته به ازای هر 57 متر مربع ساختمان سازی یک شغل مستقیم و 24 شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

اقتصاد کشور مرهون حضورپر رنگ سیستم بانکی

چقازردی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به رسالت و هدف اصلی سیستم بانک در اقتصاد کشور اظهار داشت: توسعه اقتصادی کشور در بخش های مختلف مرهون حضور پررنگ و تأثیرگذار سیستم بانکی است. وی افزود: بخش عمده ای از سرمایه گذاری ها و پروژه های استراتژیک کشور با مشارکت و حضور سیستم بانکی به اشکال مختلف به سرانجام رسیده و می رسد.

مدیرعامل بانک سپه پروژه های عظیمی همچون مجتمع پتروشیمی بیدبلند، مهار آبهای مزری، مجتمع نفتی سروک آذر، کمک به خودروسازهای کشور و دهها و صدها پروژه عظیم دیگر را از جمله این پروژه ها و تأثیرگذار و نقش آفرین بانک سپه و سیستم بانکی در عرصه کلان اقتصادی عنوان کرد.

چقازردی حضور بانک مسکن با تجربه قوی در این بخش در کنار بانک سپه به منظور اجرای پروژه عظیم سپه شهر را از جمله این اثرگذاری ها عنوان کرد و افزود: این پروژه نمونه برجسته مشارکت نظام بانکی برای مولد سازی دارایی ها و ایجاد اشتغال و تولید مسکن مناسب است. وی گفت: پروژه مسکونی فعلی که در ایام دهه مبارک فجر تفاهم نامه آن به امضا رسید بیانگر حضور اثرگذار و درک نظام بانکی در شناسایی نیازهای اقتصادی کشور است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها