۱۳۹۸ شنبه ۵ بهمن چاپ

ولخرجی فریبکارانه از اموال مردم در مجمع بانک کشاورزی

 ولخرجی فریبکارانه از اموال مردم در مجمع بانک کشاورزی

اقتصاد میهن: دکتر احمد توکلی در یادداشتی خواستار پاسخگویی مدیرعامل بانک کشاورزی به مردم و مسئولان شد.

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی یادداشتی خطاب به خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی از وی خواست تا سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود در ارتکاب تخلف در مجمع بانک کشاورزی را به اطلاع عموم، مسئولان و دیده بان برساند.گفتنی است در ماه های گذشته مدیرعامل بانک کشاورزی پس از برگزاری جلسه با اعضای مجمع این بانک، در اقدامی خلاف واقع مبادرت به اهداء هدایایی گران قیمت به اعضاء نمود.

متن این یادداشت بدین شرح است:

علی علیه‌السلام فرمود: «جود الولاة من فتی المسلمین جور و ختر بخشش حاکمان از کیسه مسلمانان ستمگری و مردم فریبی است.» جنابعالی مسئول بانکی هستید که بنابر حکم قانون برای رفع حاجات اعتباری کشاورزان پینه دستی است که در سرمای سخت زمستان تبریز و گرمای سوزان و شرجی تابستان خوزستان بیل به دست برای نان و پیاز مردم جان می‌کنند.از مالی که برای آن مقصود فراهم شده، شما برای 18 نفر به اصطلاح خودتان (میهمانان مجمع بانک کشاورزی) مبلغ 82 میلیون تومان موبایل و ۳۳۳ میلیون تومان لپ‌تاپ می‌خرید.

پیامبر صل الله علیه و آله این هدیه را خیانت می‌شمارد: « هَدايا العُمّالِ غُلولٌ هدايايى كه به كارگزاران پيشكش می‌شود، خيانت است.»

علی علیه‌السلام کار شما را ستمگری و فریبکاری می‌خواند چرا که منابع مخصوص تولیدکنندگان بخش کشاورزی را جائرانه به عده‌ای بخشیده‌اید تا با این ولخرجی فریبکارانه از اموال مردم، مسئولانی را که ناظر بر شما هستند آلوده و بدهکار سازید.خدا را بصیر و منتقم بدانید و برای نجات از انتقام خداوند لازم است هدایای داده شده را از گیرندگان غافل یا طماع باز ستانید و بهای آن را به حساب بانک برگردانید.

در تماس تلفنی آقای جلواتی قائم مقام مدیرعامل دیده‌بان شفافیت و عدالت ضمن پذیرش خطاهای خود گفته‌اید که گزارش کار را به دیوان محاسبات داده‌اید. نظارت دیوان به کجا کشید؟ نظارت دیوان لازم است ولی کافی نیست. اگر دیوان خودش همین زشتی را مرتکب نشده بود قطعاً با شما سریعاً برخورد می‌کرد.

مردم شریف بدانند که در مهرماه گذشته پس از اتمام مجمع عمومی بانک کشاورزی وقتی وزیر امور اقتصادی و دارایی سوار بر خودروی خود می‌شود که محوطه را ترک کند مطلع می‌شود یک لپ تاپ و یک قطعه گوشی سامسونگ به عنوان هدیه در ماشین گذاشته اند. همانجا می‌ایستد تا همراهانش آنها را به دفتر مدیرعامل بازگرداندند و رسید بگیرند.

اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی

برآورند غلامان او درخت از بیخ

لازم است سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود را به مردم ، مسئولان مافوق و دیده‌بان اطلاع دهید.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها