۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ دي چاپ

همایش کاهش ریسک‌های اقتصادی با ERP برگزار شد

همایش کاهش ریسک‌های اقتصادی با ERP برگزار شد

اقتصاد میهن: نشست تخصصی شناسایی و کاهش ریسک‌های اقتصادی با ERP با حضور مدیران ارشد شرکت‌های صنعتی و معدنی به عنوان طرف تقاضا و تولیدکنندگان نرم‌افزارهای بومی بعنوان طرف عرضه طرف و با هدف به حداقل رساندن آسیب ها و ریسکهای اقتصادی صنایع مختلف با توجه به اوضاع اقتصادی حاضر، برگزارشد.

این همایش به همت دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صمت با همکاری انجمن شرکت‌های نرم افزاری (آشنا) و با هدف گسترش و ارتقای اثربخشی فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار و بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری نشست تخصصی «شناسایی و کاهش ریسک‌های اقتصادی ERP» را با حضور مدیران ارشد شرکت‌های صنعتی و معدنی (طرف تقاضا) و تولیدکنندگان نرم‌افزارهای بومی (طرف عرضه) در سالن همایش شهید همت ساختمان شهید نادری وزارت صمت برگزار شد.

برخی سرفصل هایی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت، شامل «نقش ERP Analytics در شناسایی و کاهش ریسک‌های اقتصادی»، «آنچه مدیران ارشد قبل از تصمیم گیری، انتخاب و پیاده سازی ERP باید بدانند» و «بهبود تصمیم‌گیری با ERP برای کاهش ریسک‌های اقتصادی» می باشد.

در این همایش آقای علی رضا بزرگمهری دبیر و نائب رئیس انجمن شرکتهای نرم افزاری به عنوان دبیر پنل ، و آقای روئین وثوق معاونت اجرایی گروه چای دبش ، با عنوان  آنچه مدیران ارشد قبل از تصمیم گیری ، انتخاب و پیاده سازی ERPباید بدانند، آقای محسن لطیفی مدیرعامل شرکت مهندسی بهینه ایران و عضو هیات مدیره انجمن آشنا، با عنوان بهبود تصمیم گیری با ERPبرای کاهش ریسک های اقتصادی و درنهایت    آقای محمد افتخار­منش مدیر فنی شرکت توسعه یکپارچه ایلیا ، با عنوان  نقش ERP Analytics در شناسایی و کاهش ریسکهای اقتصادی، به ایراد سخنرانی پرداختند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها