۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي چاپ

مکانیزم دریافت رمز دوم پویا در بانک قرض الحسنه رسالت

مکانیزم دریافت رمز دوم پویا در بانک قرض الحسنه رسالت

اقتصاد میهن: عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه دریافت پیامک رمز دوم پویا هزینه ای برای مشتریان ندارد، گفت: دریافت رمز دوم پویا پیامکی در سامانه هریم با فشردن دکمه درخواست رمز یکبار مصرف در صفحات پرداخت اینترنتی در تمامی بانک‌ها ایجاد می شود و کاملا رایگان است.

به گفته سید سعید شمسی نژاد مهلت استفاده از رمز یکبارمصرفی که برای مشتری پیامک می شود120ثانیه است.وی با تاکید بر اینکه مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند از طریق همراه بانک و اینترنت بانک، رمز پویای خود را فعال کنند، اظهارداشت: همچنین مشتریان این بانک می توانند با ارسال چهار رقم آخر کارت بانکی خود به شماره 20004747، رمز دوم پویا را با اعتبار 120ثانیه دریافت کنند.

کارمزد خدمات پیامکی بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس تراکنش محاسبه می شود‌

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت همچنین با بیان اینکه کارمزد خدمات پیامکی این بانک بر اساس تعداد تراکنش های فرستاده شده برای هر حساب محاسبه می شود، گفت: این بانک بر اساس استعلام از اپراتورها  بابت پیامک های دریافتی موفق هر مشتری، به ازای هر تراکنش مبلغ پیامک را به صورت فصلی و در چارچوب قوانین بانک مرکزی ج.ا.ا. دریافت می کند.‌ وی همچنین ادامه داد: دریافت هزینه پیامک کوتاه مبنی بر تعداد تراکنش ها عادلانه و به نفع مشتری است . به طوری که مشتریانی که پیامک خود را فعال نکرده اند، نباید پرداختی داشته باشند و بالطبع افرادی که تراکنش بیشتری دارند قطعا رقم پرداختی بیشتری خواهند داشت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها