۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر چاپ

تمهیدات شهردار الوند برای ایجاد قطب مطرح ورزشی کشور در الوند

تمهیدات شهردار الوند برای ایجاد قطب مطرح ورزشی کشور در الوند

اقتصاد میهن: شهردار الوند و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر الوند توسعه گردشگری ورزشی و میزبانی از مسابقات و رویدادهای بین المللی را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

دکتر روح اله احمدزاده کرمانی در کسوت ریاست ستاد برگزاری "رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک" افزود: امکانات ورزشی شهر الوند در سطح استان و کشور كم نظیر است و این موضوع می تواند الوند را به عنوان یكي از قطب های ورزشی مطرح کند که نهایتا ثمرات قابل توجهی را برای شهر و شهروندان ما به ارمغان می آورد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای مسایل اجتماعی و فرهنگی در کشور و به خصوص در شهر الوند عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح بین‌المللی برای نوجوانان و جوانان کشور انگیزه ایجاد می‌کند تا آسیب‌های اجتماعی در بین این قشار کاهش یابد.
احمدزاده با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند که دیگر کشورها در رویدادهای بین المللی ایران شرکت نکنند، گفت: این دوره از مسابقات با حضور 14 تیم در 2 بخش فرنگی و آزاد در شهر الوند در حال برگزاری است.
وی افزود: این دوره از مسابقات که از دیشب در شهر الوند آغاز شده است در سطح کیفی مطلوبی در حال برگزاری است. بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان روز جهانی کودک از ۲۰ دی ماه با حضور ۹۰ ورزشکار در قالب هشت تیم خارجی از کشورهای قرقیزستان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و آذربایجان و ۱۳۰ ورزشکار در قالب پنج تیم داخلی به همراه تیم منتخب استان قزوین در ۲ بخش آزاد و فرنگی به میزبانی شهر الوند آغاز شده و تا ۲۲ آذرماه نیز ادامه خواهد یافت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها