۱۳۹۸ شنبه ۱۶ آذر چاپ

راهنمای فعال‌سازی رمز دوم پویا در شعب بانک سامان

راهنمای فعال‌سازی رمز دوم پویا در شعب بانک سامان

اقتصاد میهن: در راستای برنامه جامع نظام بانکی برای ارتقا امنیت تراکنش‌های بانکی و خرید اینترنتی از طریق فعال‌سازی رمز دوم پویا بانک سامان در کنار ارائه راه‌کار فعال‌سازی غیرحضوری از طریق نت بانک، روش فعال‌سازی حضوری را هم اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان افرادی که نت بانک ندارند یا رمز آن را فراموش کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان خدمت رمز دوم پویا را روی کارت سامانی خود فعال کنند.بر اساس این گزارش ابزار ارائه‌شده از سوی بانک سامان برای دریافت رمز دوم پویا اپلیکیشن رمزینه است که لازم است قبل از مراجعه به شعبه از سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com دانلود و نصب شود.

شایان ذکر است برای فعال‌سازی رمزینه در شعب سامان همراه داشتن کارت ملی و تکمیل فرم درخواست‌های مرتبط با کارت ضروری است. در ادامه این فرآیند پس از ارائه فرم به بانکداران مستقر در شعب لازم است مشتری اپلیکیشن رمزینه را بازکرده و بارکد دریافتی از شعبه را از طریق آن اسکن کند و یک رمز برای ورودهای بعدی به رمزینه انتخاب کند. سپس کد چهاررقمی که بانک برای مشتری پیامک می‌کند را در اپلیکیشن وارد کند تا رمزینه فعال شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها