۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر چاپ

صندلی اتوبوس‌های پایتخت، فروشی می‌شود!

 صندلی اتوبوس‌های پایتخت، فروشی می‌شود!

لقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران از فروش ساعتی صندلی اتوبوس‌های پایتخت و راه‌اندازی سامانه‌ای ویژه در این زمینه خبر داد.

پیمان سنندجی ، درباره تأثیر گرانی بنزین بر تعداد مسافران اتوبوس اظهار داشت: در حال حاضر آمار دقیقی در این زمینه مشخص نشده و در حال بررسی این موضوع هستیم، ولی با توجه به شرایط موجود راهکارهای زیادی پیش‌بینی شده است. وی افزود: یکی از این راهکارها امکان خرید صندلی برای مسیرهای خاص توسط مسافر است که این سیستم DRT نام دارد. سنندجی ادامه داد: به طور مثال مسیر میدان ونک به آزادی در ساعات پیک ترافیک مسافران زیادی دارد ولی در ساعات غیرپیک تعداد مسافران به شدت کاهش می‌یابد. بر همین اساس می‌توانیم برای دو ساعتی که اوج ترافیک است، فروش ساعتی صندلی‌های اتوبوس را انجام دهیم. به طور مثال مسافرین می‌توانند از ساعات 7 تا 7:10 را یک صندلی برای خود خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران بیان داشت: سیستمی نیز در این زمینه تهیه شده و امیدواریم در آذرماه راه‌اندازی شود، البته نرخ بلیت این صندلی‌ها کمی بیشتر از اتوبوس‌های معمولی است ولی راهکار مناسبی با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می‌شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها