۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ آذر چاپ

دستاوردهای موسسه اعتباری ملل در اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران

دستاوردهای موسسه اعتباری ملل در اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران

اقتصاد میهن: بزرگترین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران با نمایندگان تجاری و اتاق های بازرگانی کشورهای عمان، هند، ترکیه،عراق، افغانستان، روسیه، جمهوری آذربایجان و ازبکستان در تاریخ 26 آبان 1398 در تهران برگزار گردید.

"اجلاس اکسپورتکس ایران"  در قالب بزرگترین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران با نمایندگان تجاری و اتاق های بارزگانی کشورهای هند، عراق ، قطر، سوریه، عمان، ترکیه، روسیه، افغانستان، ازبکستان و  جمهوری آذربایجان برگزار شد ، این اجلاس با هدف توسعه روابط اقتصادی و تجاری بالاخص در حوزه صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی و واردات تکنولوژی و دانش فنی  در تاریخ 26 آبان 1398 در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار و برای نخستین بار فرصت مقایسه و بررسی ظرفیت ها و نیازهای کشورهای منطقه را در یک اجلاس مشترک با هدف معرفی فرصت های بازاریابی، صادرات و دیدار با نمایندگان تجاری و اتاق های بازرگانی دیگر کشورها و معرفی توانمندی‌های صادراتی شرکتهای تولیدی و خدماتی ایرانی را  فراهم آورد  . این رویداد می تواند بهترین فرصت برای صاحبین صنایع باشد تا بتوانند درآمد ارزی کسب نمایند و در صورت داشتن صادرات بتوانند بازار خود را در سطح منطقه گسترش دهند و همچنین با مزایای و فرصت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور تسهیل امور صادرات آشنا گردند و از ظرفیت ها و مشوق های این مناطق در مسیر تولید و صادرات استفاده کنند .
 همچنین در  این اجلاس موسسه اعتباری ملل موفق به کسب :
 - نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در حوزه بانکداری نوین 
-استاندارد و جایزه بین المللی برترین بانک مورد اعتماد و رضایت مشتریان در خدمات بانکی
- نشان ملی رتبه نخست شفافیت و صداقت در ارائه خدمات بانکی شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها