۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ آبان چاپ

یک ویدئوی جنجالی؛ مهناز افشار برای همیشه از ایران رفت؟

یک ویدئوی جنجالی؛ مهناز افشار برای همیشه از ایران رفت؟

اقتصاد میهن: مهناز افشار که در ماههای اخیر هر بار با حاشیه‌های مختلفی در راس خبرها قرار گرفته و البته بارها بر کوتاه بودن سفرش و تصمیمش برای برگشت به ایران خبر داده بود، حالا به نظر می‌رسد دیگر تصمیمی برای بازگشت به سینمای ایران ندارد.

در ساعات گذشته ویدئوی تیزر یک مسابقه استعدادیابی مربوط به یکی از شبکه‌های فارسی زبان‌ خارج از کشور منتشر شده که مهناز افشار را در کنار دو خواننده لس‌آنجلسی به عنوان داوران این مسابقه نشان می‌دهد.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.دادگاه بدوی اردیبهشت ماه امسال یاسین رامین را به ۱۷ سال حبس محکوم کرد. حکم وی در دادگاه بدوی ۱۷ سال محکومیت است و  آنچه اجرایی خواهد شد حکم حبس به مدت ۷ سال است.

بر اساس قانون در زمانی که متهم از سوی دادگاه به چند جرم محکوم شده و مجازات برایش تعیین شود، تنها مجازات اشد (بالاترین محکومیت) اعمال می شود. همچنین دادگاه وی را به رد مال یک تا ۲ میلیون یورو محکوم کرده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها