۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان چاپ

بازنشستگان پست بانک ایران زیر چتر حمایتی بیمه تجارت نو

بازنشستگان پست بانک ایران زیر چتر حمایتی بیمه تجارت نو

اقتصاد میهن: فراموش نکنید خوابیدن با موی خیس یکی از بدترین عادت‌هایی است که افراد به خصوص زنان دارند اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با مو‌های خیس به رختخواب می‌روید بهتر است این عادت بد و مضر را به چند دلیل برای همیشه ترک کنید:

مدیرعامل پست بانک ایران در این رابطه اظهارداشت: با هدف کمک به بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی خانواده‌های این بانک و کاهش دغدغه‌های آنان در زمینه هزینه‌های درمانی، براساس استعلام‌های اخذ شده از شرکت‌های بیمه و با رعایت صرفه و صلاح بانک، شرکت بیمه تجارت‌نو به‌عنوان بیمه‌گر تکمیلی این بانک برگزیده شد. بهزاد شیری تصریح کرد: براین اساس همسر، فرزندان و والدین بازنشستگان و شاغلین این بانک اعم از مرد و زن مشمول طرح‌های بیمه‌ای تکمیلی درمانی می‌شوند.

 وی با اشاره به اینکه؛ پوشش‌های بیمه‌ای دارای طرح‌ها متنوعی است که هریک از کارکنان و بازنشستگان می‌توانند با توجه به شرایط خود از آن استفاده کنند، تاکید داشت: در این طرح تمامی هزینه‌های کلینیکی و پاراکلینیکی مشمول قراردادهای بیمه‌ تکمیلی کارکنان و بازنشستگان بانک می‌شود. در بیمه‌ تکمیلی سال‌جاری علاوه بر پوشش‌های سال قبل، هزینه‌های ویزیت، عینک و دندانپزشکی نیز تحت پوشش خواهدبود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها