۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان چاپ
با حضور شهردار تهران؛

برگزیدگان مسابقه "طراحی محیطی" سازمان نوسازی شهر تهران معرفی می شوند

برگزیدگان مسابقه

اقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از معرفی برگزیدگان مسابقه"طراحی محیطی؛ ارتباط پیاده میان آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) با رود دره فرحزاد و بخش شرقی آن" خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری با اعلام این خبر، تصریح کرد: مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان مسابقه "طراحی محیطی" سازمان نوسازی روز چهارشنبه 22 آبان ماه با حضور شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 18 در محل خانه معمار ( خانه- موزه استاد لرزاده) برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که آثار برگزیده در این مسابقه پس از سه مرحله داوری توسط هیأت داوران در روز دوم آبان ماه مشخص شدند، عنوان کرد: برگزیده نخست مبلغ 750 میلیون ریال، برگزیده دوم مبلغ 450 میلیون ریال، برگزیده سوم مبلغ 250 میلیون ریال و برگزیدگان چهارم تا دهم هر کدام مبلغ 100 میلیون ریال دریافت خواهند کرد.
علی اکبری اظهار داشت: نمایشگاه آثار مسابقه "طراحی محیطی؛ ارتباط پیاده میان آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) با رود دره فرحزاد و بخش شرقی آن" از روز چهارشنبه 22 آبان ماه به مدت یک هفته در خانه معمار به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به بهار شیراز، کوچه سخن جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
گفتنی است این مسابقه به منظور ارتقای سطح دسترسی به عرصه فرهنگی- مذهبی امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) و تقویت جذب و حضور شهروندان در این فضا با هدف معرفی هویت این عرصه و تقویت نقش آن در شهر به همت سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها