۱۳۹۸ شنبه ۱۸ آبان چاپ

اسناد تاریخی پوشک عقیم‎کننده! ‏

اسناد تاریخی پوشک عقیم‎کننده! ‏

اقتصاد میهن: شهرام شهیدی طنزنویس در روزنامه شهروند نوشت: یکی از نمایندگان گفته است: «گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آن‌ها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می‌شود را به‌گونه‌ای تهیه می‎کنند که موجب عقیم‌سازی می‎شود.»

اگر به این حرف شک دارید، اسناد تاریخی زیر را مطالعه کنید تا به اشتباه خود پی ببرید:

سال ٤٥ پیش از میلاد. رم

مارکوس آنتونیوس پس از حمله به ایران و شکست از سربازان ایرانی در راه بازگشت به رم جلسهای محرمانه در یکی از چادر‌های فرماندهی لشگر برگزار و در آن به جانشینان خود چنین نصیحت کرد: «با شکست شب گذشته و کاری که ما در تنبان خود کردیم باید آرزو کنیم؛ که روزی ما بتوانیم به چنین دانشی دست پیدا کنیم که ایران را شکست دهیم.» آنتونیوس پس از گفتن این جملات رو به افق رفته و در آن محو شد.

سال ١٧٢٥ میلادی. مسکو

پتر کبیر تزار روسیه پس از بیان سخنانی درخصوص لزوم دسترسی روسیه به آب‌های آزاد از طریق خلیج همیشه‌فارس، به دفتر کارش برگشت. وزیرجنگ سراسیمه به اتاق او آمد و گفت: «تزار به سلامت باد. چطور میشود به خلیج‌فارس دسترسی پیدا کرد؟» او نوه قنداق‌شدهاش را که چهاردست و پا میرفت نشان داد و گفت: «از این طریق.» پژوهشگران معتقدند وزیر خنگ بوده و فکر کرده منظور پتر، نوهاش بوده، اما تاریخ نشان داد او میخواسته به وزیرش بفهماند تنها راه نفوذ از طریق قنداق است.

سال ١٩٥٠ میلادی. ایالات متحده آمریکا. پنتاگون

خانم هلرمان مخترع پوشک بچه درمجلس سنا حاضر شد تا درخصوص چرایی اختراع پوشک یکبار مصرف نوزادان به نمایندگان گزارش دهد. با وجود محرمانه‌بودن جلسه، اخبار درزکرده از این نشست در اسناد سازمان CIA نشان میدهد وی در این گزارش بار‌ها واژه فرزندان ایران را به کار برده است.

سال ١٩٧٣ میلادی. گینه بیسائو. ساعت هشت و سی و هفت دقیقه بعدازظهر:

عملیات نفوذ به ایران از طریق پوشکهای عقیم‌کننده با رمز «رایحه قسطنطنیه» آغاز شد. در ابتدا دو‌میلیون پوشک بچه به ایران ارسال شد. گزارش‌ها حاکی است کلیه پوشکهای ارسالی مجهز به مین کنترل از راه دور و ترقههای انفجاری بودند به نحوی که با تولید اولین بوی بد، به صورت خودکار منفجر و عقیم‌سازی کنترل‌شده از راه دور هدایت میشد.

سال ١٩٨١ میلادی. امان. ساعت دو و پنجاه و نه دقیقه و سی ثانیه بامداد:

ستوان دوم فردیناند لوموزین در جلسه محرمانه کارگروه تخصصی پوشک اعلام کرد متاسفانه در شهرستانها و روستا‌های ایران کسی به بستن پوشک برای بچهها اعتقاد نداشته و کماکان از طریق قنداق این مهم انجام پذیرفته، بدین ترتیب راههای نفوذ ما مسدود شده است. وی خواستار اشاعه فرهنگ مبتذل پوشکبندی از طریق شبکههای منحط ماهوارهای شد. وقتی به او گفتند هنوز ماهواره تلویزیونی نداریم که برنامه ماهوارهای بسازیم، گفت: «خب برن بسازن. اینم من باید پیش ببرم؟»

سال ٢٠٠٢ میلادی. رشته کوههای هندوکش. ساعت ١٢ نیمروز.

اسامه‌بن لادن درجلسه با معاونان القاعده در زیرزمین نهم ساختمان مخفی خود به صراحت اعلام کرد اگر از قدرت پوشک نوزادان خبر داشت، دست به عملیات تروریستی ١١ سپتامبر نمیزد و به جای آن‌همه مردم آمریکا را پوشک میبست.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها