۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ آذر چاپ
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار خبر داد

توزیع گوشت قرمز منجمد با کارت ملی در میادین به قیمت 28 هزار تومان / عرضه انار و هندوانه در شب یلدا با قیمت مصوب

توزیع گوشت قرمز منجمد با کارت ملی در میادین به قیمت 28 هزار تومان / عرضه انار و هندوانه در شب یلدا با قیمت مصوب

اقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از توزیع گوشت منجمد با کارت ملی در میادین با قیمت ۲۸ هزار تومان خبر داد.

سعید راد  با تشریح نحوه توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار افزود :هر شهروند با مراجعه به 22 میدان میوه و تره‌بار اصلی شهر تهران می‌تواند هفته‌ای یک تا سه بار و هر بار 2 کیلو گوشت منجمد به قیمت 28 تا 29 هزار تومان خریداری کند.وی ادامه داد: دلیل عرضه گوشت با کارت ملی قطع کردن دست دلالان از بازار است و می‌خواهیم این گوشت در اختیار مصرف‌کننده واقعی قرار گیرد.به گفته راد، وقتی کدملی شخص وارد سامانه و ثبت می‌شود، برای بار دوم در همان روز امکان خرید وجود ندارد. مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار گفت: عرضه گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ طرح تنظیم بازار حاشیه سود چندانی برای میادین ندارد و هدف تنها خدمت به شهروندان است.

* عرضه انار و هندوانه در شب یلدا با قیمت مصوب

وی که در نشست یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران در جمع خبرنگاران سخن می گفت، از عرضه انار و هندوانه در شب یلدا با قیمت مصوب خبر داد و اظهار داشت: در شب یلدا انار و هندوانه در تمامی بازارها با نرخ مصوب توزیع می‌شود و همچنین در میادینی که غرفه آجیل داریم، ‌آجیل شب یلدا با 22 تا 30 درصد پایین‌تر از بازار عرضه می‌شود.

راد از برگزاری یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران از 22 تا 30 آذر در بوستان گفتگو با هدف  حمایت از کالای ایرانی است  خبر داد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و در این جشنواره 120 شرکت حضور خواهند داشت.مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در خصوص نظارت بر فروش محصولات ارگانیک در این جشنواره، گفت: هزینه تولید کالای ارگانیک 1.5 تا 2 برابر از کالای معمولی بالاتر است آن هم به دلیل نوع کشت این محصولات است. وی  با تأکید بر این موضوع که 4 شاخص قیمت، کنترل کیفیت، تنوع و مشتری‌مداری سرلوحه کار است، گفت: بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی میانگین اختلاف میوه در میادین میوه و تره‌بار با بازار 42 درصد پایین‌تر، سبزیجات 32 درصد، حبوبات 18 تا 22 درصد و اقلام پروتئینی 9 تا 30 درصد قیمتشان ارزان‌تر است.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها