۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ شهريور چاپ

اعطای بیش از 4 هزار و 200 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط بانک آینده

اعطای بیش از 4 هزار و 200 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط بانک آینده

اقتصاد میهن: بانک آینده از پرداخت بیست و هشت هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و با مبلغی بالغ بر سه‌هزار و هشتصد و شصت میلیارد ریال، از زمان پیوستن به سامانه ازدواج بانک مرکزی ج.ا.ایران،خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ، در راستای تحقق مواد قانونی عملیات بانکداری بدون ربا و هم‌چنین توسعه و ترویج سنت الهی قرض‌الحسنه، اعلام کرد: از سال 98 نیز با توجه به افزایش سقف وام ازدواج براساس تبصره (16) قانون بودجه، بانک آینده، داوطلبانه، مبلغ تعهدات ماهانه خویش را به مبلغ 459 ( چهارصد و پنجاه و نه) میلیارد ریال در ماه افزایش داده و به منظور تسریع و تسهیل فرآیند پرداخت برای متقاضیان، تعداد شعب ارائه‌دهنده خدمات وام قرض‌الحسنه ازدواج را به 180 شعبه گسترش داده است. شایان ذکر است؛ قریب 3 هزار فقره وام قرض‌الحسنه با مجموع 419 (چهارصد و نوزده) میلیارد ریال، در قالب طرح‌های اشتغال‌زائی، مشاغل خانگی، کمک هزینه تحصیلی، درمان، سیل و زلزله، ضروری و تعمیر مسکن، نیز توسط بانک آینده، در طی این مدت، پرداخت شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها