۱۳۹۸ شنبه ۹ شهريور چاپ

دور افتخار نماینده ممسنی با دستگاه ام آر آی! + تصویر

دور افتخار نماینده ممسنی با دستگاه ام آر آی! + تصویر

اقتصاد میهن: تلاش‌های بی‌دریغ دکتر «مسعود گودرزی»، نماینده ممسنی نه‌تنها به بار نشست و بلکه در کل شهر به نمایش گذاشته شد و با بلندگو از ایشان تشکر و قدردانی به عمل آمد، البته با اسکورت پلیس و بعد هم فیلم آن بخش وسیعی از کامنت‌های فضای مجازی را به خودش اختصاص داد.

این خلاصه اتفاقی است که دو شب پیش در ممسنی افتاد؛ همزمان هواداران این نماینده مجلس در اقدامی عجیب یک دستگاه MRI خریداری‌شده برای بیمارستان ولیعصر(عج) را که هزینه ۲۵۰ میلیارد ریالی‌اش هم با بنری روی کامیون حمل آن حک شده بود، در کل شهر به نمایش درآوردند و از او تشکر کردند!

سوژه داغ برای فضای مجازی؛ برخی از کاربران فضای مجازی احتمال می‌دادند صدای منتشر شده در فیلم مربوط به خودروی نیروی انتظامی است و نسبت به این موضوع اعتراض داشتند که چرا ناجا باید از یک نماینده مجلس این گونه علنی و پشت بلندگو تقدیر و تشکر کند؛ کاربری نوشت: «یعنی انقدر تبلیغ مهم بوده که باید با این تشکیلات و اسکورت و اعلام پلیس شهر انجام می‌شده؟» این موضوع از مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی پیگیری شد و آنها در پاسخ گفتند: «در این فیلم یک تریلی دستگاه MRI  را با خود در شهر ممسنی حمل می‌کند و خودروی پلیس تنها این دستگاه را اسکورت می‌کند. به دلیل اینکه قیمت این دستگاه MRI بالا است، پلیس برای جلوگیری از سرقت و خسارت‌های احتمالی تریلی حامل دستگاه را اسکورت کرده است. پلیس حسب وظیفه ذاتی خود این کار را انجام داده و هیچ نظری در مورد اینکه این رفتار (چرخاندن دستگاه در شهر) درست است یا خیر ندارد، همچنین صدای شنیده شده در تصویر مربوط به ماشین‌های دیگر در حوزه شهری است و از بلندگوی ماشین پلیس استفاده نشده است».

امیر مهدی ژوله این فیلم را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «برای بیمارستان شهر ممسنی دستگاه ‌ام آر آی خریدن، نماینده شهر و دستمال‌دارانش كاروان راه انداختن دستگاه‌ ام ار آی رو تو شهر می‌چرخونن، از اقدام انقلابی نماینده قدردانی میكنن. به نظرم اول از همه خود دوستان رو بذارن تو دستگاه‌ ام آر ای، هم سلامت دستگاه رو تست كنن هم سلامت خریداران دستگاه رو. به خدا مشكل ما نماینده‌های ممسنی‌ها نیستن، مشكل ما اون یاورانی‌اند كه دارند خودشان را پای بلندگوهای وانت زخمی می‌كنند».

المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر هم نوشت: «دلیل اینکه ۳۱ نفر از اهالی خانه ملت امروز غیبت داشتند و جلسه با یک ساعت تاخیر آغاز شده بود که همگی کارهای زیادی دارند. نمونه‌اش مراسم «ام‌آر‌‌آی‌کشونه!» به شادی باشه، جیغ و دست و هورا».

بعد از آن کاربران فضای مجازی هم به صفحه دکتر گودرزی هجوم بردند. کاربری زیر آخرین پُست او نوشت: «قدر‌دان کسی باشیم که یک قدم برمی‌دارد و هزاران برابر سعی در جلوه‌اش می‌کند!؟ خدایی داشتن ‌ام‌آر‌آی خیلی خوبه دمشم گرم خداقوت هم بهش میگم (بابت همین کار) ولی به نظرتون واقعا لازمه با ساز و دهل وارد شهرش کرد؟» کاربری هم برای دکتر نوشت: «دست شما درد نکنه اما چرا حالا نزدیک انتخابات با این همه سر و صدا؟»  کاربری هم نوشت: «یعنی از این به بعد هر کی وظیفه‌اش رو انجام میده، باید ساز و دهل دست بگیره و تبلیغ کنه؟ مگه نماینده‌ها از جیب خودشون خرج می‌کنن؟ نیازی به این همه تبلیغات عوامانه هست؟»

کاربری دیگر در صفحه رسمی او که اعلام ساعت و نصب و راه‌اندازی ‌ام‌آر‌آی هم آنجا شده بود و از همه مردم و فعالان اجتماعی هم برای حضور دعوت شده بود، نوشت: «مراسم رونمایی از ‌ام‌آرآی و مجاهدت حضرتعالی در ورود به ‌ام‌آرآی به شهر» یا کاربری نوشت: «کارناوال ورود به مجلس برای بار دوم یا کارناوال تشکر و قدردانی؟» کاربری دیگر نوشت: «‌زلزله‌ای به قدرت ۶ ریشتر شهر ممسنی را لرزاند، با بلندگوی قدردانی از نماینده برای تهیه دستگاه ‌ام آر آی». کاربری دیگر هم نوشت: «این فیلم را دست به دست بکنید برسد به دست دکتر مسعود گودرزی و به او بگویید که با این کار حتما به او رای می‌دهیم».

یک فعال رسانه‌ای هم نوشت: «بچه انقلابیا بی‌سر و صدا تو سیل و زلزله دارن مجاهدانه کار میکنن و کسی نمیفهمه، بعد یه انجام وظیفه انقدر سوت و جیع داره؟» کاربری دیگر هم نوشت: «بعد از مراسم رسمی افتتاح دستشویی و تیربرق و دیوار این مورد دیگه اوج خلاقیت بود که جا داره به مسئولین تبریک بگیم». یکی دیگر نوشت: «کاشکی هر ماه انتخابات بود. این همه نمونه کار برای انتخابات؟»

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها