۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ شهريور چاپ

بانک تجارت به رتبه دوم درآمدزایی رسید

بانک تجارت به رتبه دوم درآمدزایی رسید

اقتصاد میهن: درآمد بانک تجارت در سه ماهه سوم سالجاری از محل تسهیلات بیش از ۸۲ درصد افزایش یافته است و درامد غیرمشاع و مبادلات ارزی رشدی چندهزار برابری داشته است .

جمع درآمدهای بانک تجارت در فصل نخست سال 98 بالغ بر 11 هزار و 730 میلیارد ریال بوده است و یکی از سرفصل هایی که بیشترین تاثیر در درآمد بانک تجارت در سال 98 داشته مبادلات ارزی بوده است. همچنین درامد غیرمشاع با پنج هزار و 22 میلیارد ریال در رتبه دوم درآمد زایی است .این بانک در تسهیلات به بخش دولتی با رشد 3264 درصدی مواجه شده و از رقم 267 میلیارد ریال در سال 97 به 9 هزار و 15 میلیارد ریال در سه ماهه نخست امسال رسیده است.

براساس این گزارش، سپرده های جمع‌اوری شده در سه ماهه منتهی به 31 خرداد 98 بالغ بر 1583 هزار میلیارد ریال بوده که در این حوزه نیز نسبت به سال قبل با داشتن سپرده 1426 هزار میلیارد ریالی رشدی معادل 12 را تجربه کرده است. سود پرداختی به سپرده‌گذاران هم حدود 12 درصد رشد داشته است. در این دوره سود پرداختی به سپرده‌گذاران حدود 39 هزار میلیارد ریال بوده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها