۱۳۹۸ سه شنبه ۱ مرداد چاپ

ایرانسل برای حمایت از تولید مودم‌ اینترنت در داخل کشور پیشقدم شد

ایرانسل برای حمایت از تولید مودم‌ اینترنت در داخل کشور پیشقدم شد

اقتصاد میهن: برای نخستین بار در ایران، ایرانسل و یک شرکت دانش بنیان، توافق کردند تا مودم‌های اینترنت در داخل کشور به تولید انبوه برسد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آخرین ساعات برگزاری نمایشگاه‌های «الکامپ ۲۰۱۹» و «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و مهندس محمد جابری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان «اتصال صنعت میانه» (ESM)، برای خرید و تولید انبوه مودم‌های اینترنت به توافق رسیدند.ایرانسل به عنوان اپراتور برتر هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در زیرشاخه «خریدار برتر تولیدات داخلی»، با هدف حمایت از تولیدات شرکت‌های تولید کننده داخلی، توافقات اولیه برای تأمین سه مدل مودم اینترنت همراه، اینترنت ثابت و مودم‌های دوگانه (ثابت و همراه) را با شرکت اتصال صنعت میانه به نتیجه رسانده است.

بزرگترین اپراتور دیتای ایران در نظر دارد تا پس از اتمام ارزیابی‌های کارشناسی‌های در دست انجام و در صورت کسب نتایج مورد انتظار، در مرحله اول ۱۵ هزار و در مرحله بعد ۵۰ هزار سفارش برای تولید و عرضه این مودم‌ها ثبت کند. ایرانسل سعی دارد تا با شناسایی و حمایت از محصولات، ایده‌ها و خدمات شرکت‌های داخلی، سهم بازار ارائه دهندگان داخلی را در بازارهای حوزه تله‌کام افزایش دهد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها