۱۳۹۸ شنبه ۲۹ تير چاپ

تخفیف های میلیونی آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

تخفیف های میلیونی آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

اقتصاد میهن: شرکت آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ) حضوری قدرتمندانه دارد.

محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک در سومین روز نمایشگاه ضمن ابراز خرسندی از استقبال کم نظیر از غرفه آسیاتک گفت: آسیاتک با هدف ارائه انواع سرویس های ارتباطی با کیفیت، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.وی افزود: آسیاتک در نمایشگاه بین المللی الکامپ 1398، انواع بسته های جذاب و هیجان انگیز اینترنت پر سرعت ADSL2+  به همراه پکیجی از سایر محصولات را با تخفیف های میلیونی هیجان انگیز ارائه می کند.

یوسفی زاده ادامه داد: شرکت آسیاتک با دارا بودن کامل ترین سبد محصولات اینترنت ثابت کشور، در جهت پاسخ گویی مناسب به نیاز انواع مشترکین، در نمایشگاه الکامپ آمادگی مذاکره و واگذاری سایر سرویس های خانگی و سازمانی خود همچون تلفن ثابت آسیاتل، OWA، Public WiFi، شبکه اختصاصی سازمانی ( VPN)، دیتاسنتر، پهنای باند اختصاصی، تلفن Toll-free، خدمات مشاوره فنی-مهندسی ( ICT) و خانه هوشمند (IOT) را نیز دارا می باشد.

مدیرعامل آسیاتک گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه های اصلی ما در آسیاتک علاوه بر ارائه راهکارهای ارتباطی با کیفیت در سراسر کشور، تامین و ارائه محتوای مناسب برای مشترکین و استفاده بهینه از وقت گرانبهای آنها است، آسیاتک به عنوان یکی از برترین شرکت های ارتباطات ثابت کشور، در راستای تکریم مشترکین و ارتقاء کیفیت زندگی آنها، سایت تماشاخونه را به عنوان یکی از تاثیرگزار ترین سایت های VOD کشور راه اندازی کرده است.وی ادامه داد: کلیه مشترکین آسیاتکی و علاقه مندان غیر آسیاتکی می توانند در مدت زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ، از تخفیف های ویژه عضویت در سایت تماشاخونه بهره مند شوند.

محمدعلی یوسفی زاده در پایان گفت: امیدواریم تصمیم گیری های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص قیمت محصولات به گونه ای باشد که شرکت های فعال در زمینه اینترنت ثابت بتوانند با تداوم ارائه اینترنت با کیفیت، به بقای خود ادامه داده و همچنان در جهت ارتقاء سطح کیفیت زندگی مردم گام بردارند. گفتنی است نمایشگاه بین المللی الکامپ 1398 تا پایان روز یکشنبه مورخه 30/04/1398 ادامه داشته و علاقه مندان می توانند نسبت به حضور و استفاده از مزایای این نمایشگاه اقدام کنند

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها