۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ آبان چاپ
شهردار منطقه 19 در بازدید از فروشگاه شهروند خانی آباد مطرح کرد؛

تنوع، کیفیت و قیمت مناسب عامل رضایتمندی شهروندان از فروشگاه های شهروند

تنوع، کیفیت و قیمت مناسب عامل رضایتمندی شهروندان از فروشگاه های شهروند

اقتصاد میهن : شهردار منطقه 19 تهران روز چهارشنبه 2 آبان ماه با حضور در فروشگاه شهروند خانی آباد و دیدار با مدیر عامل شرکت شهروند از نحوه خدمات رسانی این فروشگاه بازدید کرد.

اقتصاد میهن-

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، علی توکلی در بازدید از فروشگاه شهروند خانی آباد با اشاره به حضور فعال این فروشگاه در سطح منطقه و خدمات دهی به شهروندان گفت: فروشگاه های شهروند به عنوان یکی از زنجیره های عرضه کالا نقش موثر و سازنده ای در تامین کالای مورد نیاز شهروندان با رویکرد حمایت از اقتصاد خانوار دارد.

شهردار منطقه 19 در ادامه با مطلوب خواندن عملکرد فروشگاه های شهروند خاطرنشان کرد: تنوع در محصولات، کیفیت و قیمت مناسب کالا، متناسب با توان اقتصادی خانوارها از جمله شاخصه هایی است که در نظرسنجی های انجام شده به عنوان عامل رضایتمندی و جلب اعتماد شهروندان از فروشگاه شهروند مطرح شده است.

توکلی با تاکید بر ضرورت توسعه فروشگاه های شهروند در منطقه 19 یادآور شد: با توجه به استقبال و رضایت شهروندان از خدمات دهی فروشگاه های شهروند نیاز به حضور بیشتر و توسعه این فروشگاه در سطح منطقه احساس می شود، از همین رو ایجاب می کند زیرساخت های لازم برای افزایش تعداد فروشگاه های شهروند در این منطقه از شهر تهران به زودی فراهم شود.

مدیر عامل شرکت شهروند با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در دوره مدیریت جدید شهری توسعه فروشگاه های شهروند خواهد بود، تصریح کرد: شرکت شهروند آمادگی دارد در تمام مناطق پایتخت و کلانشهرها به شهروندان خدمات دهی داشته باشد در همین راستا امیدوار هستیم بستر مناسبی برای توسعه خدمات دهی فروشگاه های شهروند در منطقه 19 تهران ایجاد شود

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها