۱۳۹۸ يکشنبه ۱۶ تير چاپ
شهردار منطقه 13 عنوان کرد:

ضرورت تعامل همه جانبه در اجرای طرح توسعه موزه نیروی هوایی

ضرورت تعامل همه جانبه در اجرای طرح توسعه موزه نیروی هوایی

اقتصاد میهن: شهردار منطقه 13 در جلسه کارگروه طرح توسعه موزه نیروی هوایی ارتش، بر ضرورت تعامل همه جانبه در اجرای این طرح تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده در این نشست که با حضور مهندس آقایی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، امیر سرتیپ خلبان هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا و جمعی از مسئولین نهاجا و نمایندگان معاونت های شهرداری تهران برگزار شد، با اشاره به تأکیدات دکتر حناچی شهردار محترم تهران مبنی بر عمومی شدن موزه فاخر نیروی هوایی، از حاضرین در جلسه خواست تا با تعامل  همه جانبه و برگزاری جلسات کارشناسی در راستای اجرایی شدن هر چه سریعتر از پروژه تلاش نمایند.

وی ضمن ابراز امیدواری برای عمومی شدن این موزه در آینده ای نزدیک تصریح کرد: گنجینه های ارزشمندی در این موزه نگهداری می شود که با بازگشایی این موزه به روی عموم مردم می توان از ظرفیت بالای آن برای آشنایی شهروندان با تاریخ نیروی هوایی ارتش و جنگ تحمیلی استفاده نماییم.همچنین در این جلسه امیر سرتیپ خلبان هادیان، معاون هماهنگ کننده نهاجا در سخنانی ضمن تقدیر از دکتر حناچی شهردار تهران و تشکر از مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 در توجه به امر بازگشایی و عمومی سازی موزه نیروی هوایی ارتش، آن را اقدامی ارزشمند در معرفی فداکاری ها و رشادت های فرزندان ملت در نیروی هوایی ارتش پیش از انقلاب  و دوران دفاع مقدس دانست و افزود: بدون تردید نقش موزه ها در معرفی فرهنگ ملت ها امری بی بدیل است و ما هم می توانیم از این طریق در جهت معرفی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

وی با بیان اینکه مجموعه گنجینه های موجود در موزه نیروی هوایی طی سالیان متمادی جمع آوری و حفظ گردیده است، اذعان داشت: همه ما امانت دار مردم شریف و انقلابی ایران عزیزمان هستیم و امیدوارم با هماهنگی و همکاری های فیمابین نیروی هوایی ارتش و شهرداری تهران بتوانیم یک اقدام به یاد ماندنی و ارزشمند را رقم بزنیم.مهندس آقایی، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: خاطرات رشادت های نیروی هوایی ارتش همیشه در قلب و خاطر مردم است و بازگشایی درب این موزه به روی عموم مردم می تواند خاطرات حماسه های دلاورمردان نیروی هوایی را قبل از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در ذهن ها تداعی کند.

وی با اشاره به اینکه حسب دستور دکتر حناچی شهردار محترم تهران، توسعه فضاهای عمومی در دستور کار قرار دارد، خواستار مطالعه و بررسی همه جوانب در جهت خدمت رسانی بدون نقص به شهروندان در بازدید از این موزه شد. مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران همچنین بر ضرورت تجمیع اطلاعات و مستندات مربوط به موزه نیروی هوایی تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مشترک شهرداری تهران و نیروی هوایی ارتش در زمینه عملیاتی شدن طرح بازگشایی موزه تسریع شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها