۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد چاپ

اطلاعيه سازمان تاکسیرانی در خصوص تسهيلات تردد خودروهاي سرويس مدارس در محدوده طرح ترافيك

اطلاعيه سازمان تاکسیرانی در خصوص تسهيلات تردد خودروهاي سرويس مدارس در محدوده طرح ترافيك

اقتصاد میهن: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص تسهيلات تردد خودروهاي سرويس مدارس در محدوده طرح ترافيك اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است که با توجه به پایان سال تحصیلی 98-97، تسهیلات سرویس مدارس برای تردد در محدوده ترافیکی کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد) از تاریخ 98/03/31 به حالت عادی تغییر پیدا می نماید.

درادامه ضمن سپاس از خدمات شايسته كليه رانندگان فعال در حمل و نقل دانش‌آموزي سال تحصيلي 98-97 به اطلاع مي رساند، با عنايت به وصول ابلاغيه واحد ساماندهي محدوده‌ها و طرح‌هاي ترافيكي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران و نيز  فرا رسيدن پايان سال تحصيلي98-97 در انتهاي خردادماه، تسهيلات تردد خودروهاي سرويس مدارس در محدوده طرح ترافيك از تاريخ 98/03/31 منقضي خواهد شد. لذا پس از تاريخ مذكور، ترددهاي ايشان در محدوده طرح ترافيك و كنترل آلودگي هوا (زوج و فرد سابق) مشمول هيچ‌گونه تسهيلاتي نخواهد بود و عوارض تردد با تعرفه عاديِ بدون تخفيف محاسبه خواهد شد.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها