۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد چاپ
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با صنعتگران و کارآفرینان استان سمنان:

محور اقدامات بانک صنعت و معدن، رونق تولید است

محور اقدامات بانک صنعت و معدن، رونق تولید است

اقتصاد میهن: مدیرعامل بانك صنعت و معدن ، اظهار داشت: استان سمنان مستعد شکوفایی و ارتقای سطح کمی و کیفی صنايع مختلف مي باشد و با وجود مشكلاتي كه در شرايط كنوني كشور وجود دارد می توانیم با درايت و استفاده از نيروي كارشناسي بانك صنعت و معدن و تجارب صنعتگران خبره از اين برهه حساس نيز با موفقيت عبور كنيم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن،حسين مهري در حاشيه بازديد از چندين واحد توليدي و در جمع کارآفرینان و تولید کنندگان استان سمنان ، با تاكيد بر پایبندی بانک صنعت و معدن به انجام تعهدات خود در قبال توليدكنندگان و صنعتگران افزود: بانک ها نیازمند حمایت همه جانبه دولت برای رونق تولید هستند و هم اکنون عمده نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای صنعتی کشور از طریق شبکه بانکی تأمین می شود و بر دوش بانک هاست.

وي ادامه داد: پيش بيني مي شود این بانک امسال 160 هزار میلیارد ریال به 2900 واحد تولیدی تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت پرداخت كند.مدیر عامل بانک صنعت و معدن تصريح كرد: رقم پرداختي سال گذشته اين بانك 120 هزار میلیارد ریال برای 2700 واحد تولیدی بوده است.مهری عنوان داشت: باتوجه به افزایش 3 تا 5 برابری افزایش قیمت مواد اولیه این بانک تلاش می کند ضمن پرداخت به موقع تسهیلات به تولید کنندگان، شرایط اجرای طرح های توسعه را هم برای واحدهای تولیدی فراهم کند.

همچنين در اين بازديد، حشمت الله عسگري معاون استاندار سمنان و احمد همتي رييس مجمع نمايندگان مردم سمنان در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران مرتبط با حوزه صنعت در استان و مديران بانك صنعت و معدن حضور داشتند.رييس هيات مديره بانك صنعت و معدن در اين سفر از شركت معدني املاح ايران، نساجي كوير سمنان، درين ريس سمنان، كوير جين سمنان، اتومبيل سازي فردا، رويان دارو، الگانت، فاتك شيمي و توليدي شيميائي كلران كه از تسهيلات بانك صنعت و معدن بهره گرفته اند، بازديد كرده و براي گشايش مشكلات اين واحدها و تسهيل خدمت رساني به آنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها