۱۳۹۸ شنبه ۲۸ ارديبهشت چاپ

توزیع ۷۵ هزار بسته افطاری شرکت شهروند در نمایشگاه قرآن

توزیع ۷۵ هزار بسته افطاری شرکت شهروند در نمایشگاه قرآن

اقتصاد میهن: مدیر واحد فروش عمده شرکت شهروند، بیان کرد: از ۲۱ اردبیهشت تا ۴ خرداد به مدت ۱۵ روز، ۷۵هزار بسته افطاری را برای پذیرایی از روزه داران پیش بینی کردیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، سعید حسین زاده در رابطه با غرفه‌های افطاری شرکت شهروند در نمایشگاه قرآن گفت: مجموعه شهروند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود با همکاری شورای عالی قرآن شهرداری تهران اقدام به توزیع بسته‌های افطاری ساده برای اطعام بازدیدکنندگان در این نمایشگاه در نظر گرفته است، که این بسته ها شامل نان و پنیر، خرما، زولبیا و بامیه و چای برای افطار بازدید کنندگان از هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن تهیه شده و به صورت روزانه در اختیار روزه داران عزیز قرار می گیرد.

مدیر فروش عمده شرکت شهروند، با بیان میزان ارائه بسته های افطار یادآور شد: شرکت شهروند در غرفه‌ای که در نمایشگاه قرآن دایر کرده است، روزانه ۵۰۰۰ بسته افطاری بین بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن توزیع می کند، همچنین نمایندگان شرکت شهروند به عنوان ناطران پخش در این غرفه حضور دارند و بر توزیع عادلانه این بسته های افطاری نظارت می کنند تا اطعام روزه داران به نحو شایسته تری صورت گیرد.حسین زاده، در ادامه  افزود: از ۲۱ اردبیهشت تا ۴ خرداد به مدت ۱۵ روز که این نمایشگاه دایر است ۷۵هزار بسته افطاری برای پذیرایی از روزه داران در این ایام پیش بینی کردیم، که پذیرایی از عزیزان روزه دار از ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب شروع شده و تا دقایقی بعد از اذان نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر واحد فروش عمده شرکت در خصوص برنامه های مجموعه شهروند برای شب های قدر اظهار داشت: در صورتی  که شورای عالی قرآن شهرداری تهران برنامه ویژه ای در مخصوص این شب های پر فیض تدارک دیده باشد قطعا شرکت شهروند نیز آماده خدمت رسانی خواهد بود. حسین زاده، در پایان خاطر نشان کرد: شهردار تهران با کمک بازوی اجرایی خود یعنی فروشگاه های شهروند تلاش می کند مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا کند تا در نهایت شامل جامعه سالم تر و با نشاط تری باشیم، در سال گذشته مجموعه شهروند برنامه ای برای آماده کردن بسته های افطاری نداشت اما این دیگاه از سوی مدیریت جدید شرکت شهروند مطرح شد تا در امسال در نمایشگاه قرآن کریم بتوانیم به شهروندان خدمات دهی داشته باشیم.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها