۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ بهمن چاپ
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین خبر داد

رشد 25 درصدی مشتریان میادین میوه و تره بار

رشد 25 درصدی مشتریان میادین میوه و تره بار

اقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و شهردار منطقه دو در جلسه مشترکی که به میزبانی این منطقه برگزار شد، بر خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان منطفه دو از طریق توسعه و تجهیز بازارهای میوه و تره بار این منطقه تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد، مدیرعامل این سازمان در این نشست بر اهمیت مشتری مداری و ضرورت رفتار شایسته با شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: در چند ماه اخیر، مشتریان میادین و بازارهای میوه و تره بار 25 درصد نسبت به گذشته رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه اختلاف بالای قیمت انواع میوه و سایر محصولات مصرفی شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار در مقایسه با قیمت‌های سطح شهر در کنار احترام به مشتری از جمله دلایل و عوامل رشد 25 درصدی مشتریان میادین و بازارهای میوه و تره بار است، اظهار کرد: در حال حاضر در میادین و بازارها قیمت میوه جات 46 درصد و قیمت سبزیجات بیش از 30 درصد زیر قیمت‌های سطح شهر است.

راد با بیان اینکه برای ایام استقبال از عید نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده تا برای عرضه انواع میوه به ویژه سیب زرد، سیب قرمز و پرتقال و محصولات پر مصرفی همچون گوجه فرنگی، سیب زمینی و پیاز در میادین میوه و تره بار مشکلی نداشته باشیم، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت 85 بارکُد میوه جات در 2500 غرفه در میادین و بازارها یکسان است.

وی در خصوص خدمات سازمان مدیریت میادین در منطقه دو با اشاره به اینکه اگر چه این منطقه از نظر اقتصادی در سطح بالایی قرار دارد، اما استقبال شهروندان از بازارهای میوه و تره بار بسیار خوب است، اظهار کرد: رفتار اقتصادی مردم در کل شهر تغییر کرده، حتی شهروندانی هم که از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردارند، امروز میادین میوه و تره بار را برای خرید مایحتاج روزانه خود انتخاب کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با تاکید بر اینکه میادین و بازارهای میوه و تره بار، روز به روز شلوغ‌تر می‌شوند و تراکنش خرید در آنها افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت میادین آمادگی دارد تا در صورتی که بخش خصوصی ملک آماده‌ای داشته باشد، با تضمین سود مناسب برای سرمایه گذار، نسبت به احداث بازار مشارکتی در آن ملک اقدام کند.

شهردار منطقه دو نیز در این نشست ضمن ارزشمند خواندن اقدامات اخیر سازمان مدیریت میادین در جهت تأمین آرامش و رفاه شهروندان، بر لزوم استفاده از تکنیک‌های نوین در هوشمندسازی ارائه خدمات این سازمان به شهروندان تاکید کرد و گفت: شهرداری منطقه دو آمادگی دارد تا در تحقق این هدف به عنوان منطقه پیشرو در کنار سازمان مدیریت میادین باشد.

رسول کشت پور با اعلام اینکه در تهران اتفاقات خیلی خوبی رقم خورده و توسعه بازارهای میوه و تره بار از جمله این اتفاقات است، گفت: امروز سازمان مدیریت میادین با خدمت به مردم، بار بزرگی را از دوش دولت برداشته است و در مقابل دولت نیز می‌بایست از این سازمان در قبال ارائه خدماتی که امروز شاهد آن هستیم، باید از این مجموعه حمایت کند. وی با تاکید بر اینکه در حمل و نقل عمومی نیز شاهد خدمات مدیریت شهری به شهروندان هستیم در صورتی که دولت، یارانه‌ای که باید به این بخش‌ پرداخت کند را نمی‌پردازد، خاطرنشان کرد: در واقع مدیریت شهری در تهران جور دولت را می‌کشد و در حوزه‌هایی همچون میادین میوه و تره بار و حمل و نقل همگانی از طرف دولت به مردم یارانه می‌دهد.

 

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها