۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر چاپ
مجری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خبر داد:

حضور بیش از 320 شرکت خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت

حضور بیش از 320 شرکت خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت

اقتصاد میهن: مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران از حضور بیش از ۳۲۰ مشارکت‌کننده خارجی در این نمایشگاه خبر داد.

محمد خضرائی قهرمانی، درباره جزییات این رویداد بین المللی  با اشاره به زمان برپایی هجدهمین رویداد بین‌المللی صنعت، از حضور قابل توجه مشارکت‌کنندگان خارجی و اهداف از پیش تعیین شده برای برپایی این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری و ارتقای بازاریابی بین‌المللی را برای شرکت‌های داخلی فراهم می‌سازد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در ادامه سخنان خود با اشاره به آمار شرکت‌های حاضر در این رویداد اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، در حالی برگزار می‌شود که این نمایشگاه در بخش داخلی میزبان حضور بیش از ۳۷۰ شرکت داخلی و در بخش خارجی پذیرای ۳۲۰ شرکت خارجی است.وی با بیان این که بیش از ۱۸ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی به بخش داخلی و خارجی اختصاص داده شده است افزود: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه (۱۳ تا ۱۶ اکتبر) درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

گفتنی است که نمایشگاه بین المللی صنعت تهران (TIIE) یکی از گسترده ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی ایران است. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی ها و سوق شرکت ها به سمت بازارهای گسترده تر فعالیت خود را شروع کرد. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت کننده به شمار می آید. زیرگروه‌های تخصصی حاضر در این رویداد مهم بین المللی شامل ماشین آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، اتوماسیون صنعتی، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای و سرمایه گزاری صنعتی است.

موفقیت‌های هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تهران (TIIE) باعث شده دست اندرکاران برپایی آن نسبت به موفقیت  اين دوره نیز امیدوار باشند. این رویداد از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه (۱۳ تا ۱۶ اکتبر) درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها