۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۹ ارديبهشت چاپ
در مراسم اهدا ۷۰۰ سند بنیادعلوی به اقشار مستضعف عنوان شد

سعیدی کیا از پاک دست ترین مسئولین دوران انقلاب است

سعیدی کیا از پاک دست ترین مسئولین دوران انقلاب است

اقتصاد میهن: امام جمعه سرابله در مراسم اهدا ۷۰۰ سند بنیادعلوی به اقشار مستضعف گفت :شهادت می دهم با توجه به شناختی که دارم آقای سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور ازپاک دست ترین وخالص ترین مسئولین ۴۰ساله انقلاب است .

بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان، حجت الاسلام  امرایی امام جمعه سرابله  در آئین  واگذاری ۷۰۰سند زمین به مردم روستای طاق گاورین افزود:  ولایتمداری و قرار گرفتن در خط اصلی و روشن انقلاب اسلامی از شاخصه ها و ویژگی های برتر مهندس سعیدی کیا می باشد. امرایی خاطر نشان شد:   رئیس بنیاد مستضعفان کشور در این چند سال مسئولیت های مهمی همچون وزیر را داشته اند و الحمدالله  زندگیش سرشار از پاکی. درستکاری و خدمت گزار ی به مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در چرداول تاکید کرد: سعیدی کیا مرد خدمت،جهادگر و اخلاص در رفتار و عمل دارند وامروز کشور نیازمند این چنین  مدیرانی هستیم.  اودرادامه گفت :انتظار داریم در واگذاری املاک بنیاد علوی در روستایی باغله که که اکثر مردم این روستا از خانواده‌ای شهدا وجانبازان  وایثارگر هستند مساعدت لازم درخصوص واگذاری سند مالکیت به مردم باغله انجام گیرد .

مراسم اهدای ۷۰۰ سند املاک علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، سلیمان دشتکی استاندار ایلام، حجت الاسلام امرایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه چرداول، مراد یگانه فرماندار چرداول و نمایندگان این مناطق در مجلس شورای اسلامی در روستای طاق گاورین از توابع شهرستان چرداول استان ایلام برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان،   سعیدی کیا در ابتدای ورود به ایلام ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام شهر ایلام به مقام شامخ شهدا این استان ادای احترام کرد؛ وی سپس با خانواده شهیدان علی محمد عبدی و شهید سیده عالیه حسینی دیدار و گفت‌و گو کرد.

همچنین در مراسم واگذاری اسناد که در روستای طاق گاورین برگزار شد؛ ۷۰۰ سند املاک علوی به مساحت ۴۳۳۵۶۲ مترمربع و با ارزش ۲۰۳۸۹۷ میلیون ریال به واجدین شرایط در شهرستان‌های چرداول، ایوان، سیروان، دالاهو و اسلام آباد به صورت تقریبا رایگان به واجدین شرایط واگذار شد.  واگذاری اسناد علوی از مهمترین اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت زدایی است که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و تاکنون بیش از ۸۰ هزار سند به واجدین شرایط در سراسر کشور واگذار شده است.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها