۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت چاپ

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی منصوب شد

 مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی منصوب شد

اقتصاد میهن: هيئت‌مديره شركت سرمايه‌گذاری خوارزمی (سهامی عام) دكتر سيدرضا موسوی را به عنوان مديرعامل جديد اين شركت انتخاب كرد.

به گزارش روابط عممی بانک صادارت ، دكتر موسوي كه از سال ١٣٨٦ همكاري خود را با شركت سرمايه‌گذاری خوارزمي آغاز كرده، از سال ١٣٨٨ با سمت مدیر سرمایه‌گذاری‌ها و از سال ١٣٩٣ تاكنون به عنوان «معاون سرمايه‌گذاری و توسعه» در اين شركت فعاليت داشته است. وی همچنين از سال گذشته، عضو هيئت‌مديره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و عضو هیئت‌مدیره شرکت «گروه مالی سپهر صادرات» بوده است.

دكتر موسوی که دارای سوابق حرفه‌ای و تخصصی در بازار سرمايه است، به واسطه بیش از یک دهه فعالیت و طی کردن مراتب شغلی در شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی که همگام با رشد و توسعه فعالیت‌های این شرکت بوده است، نسبت به اهداف، فعالیت‌ها و مأموریت‌های گروه خوارزمی شناخت کافی دارد. مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی که دانش‌آموخته رشته معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق(ع) و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه آزاد اسلامی است، دارای سوابق دانشگاهی و تدریس دروس مدیریت مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری، بازار پول و سرمایه، نهادهای پولی و مالی بین‌المللی و مهندسی مالی طی سال‌های ١٣٨۵ تا ١٣٩٧ در دانشگاه‌های مطرح کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی نیز هست.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها