۱۳۹۸ دوشنبه ۹ ارديبهشت چاپ
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان مطرح کرد:

ضرورت اطلاع رسانی و رسانه‌ای کردن اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مستضعفان

ضرورت اطلاع رسانی و رسانه‌ای کردن اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مستضعفان

اقتصاد میهن: معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: لازم است محتوای صحیح در مورد بنیاد از جانب رسانه‌هایی که به هر حال با جریان انقلاب همسو هستند منتشر شود. امیدواریم روند خوب بنیاد مستضعفان ادامه پیدا کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، تنی چند از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با رئیس بنیاد مستضعفان دیدار کردند. در این دیدار صمیمانه دانشجویان سوالات و ابهامات خود درباره عملکرد بنیاد مستضعفان را مطرح کردند.در ادامه جلسه محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و موسی برزگری مدیر عامل بنیاد علوی ضمن پاسخ گویی به سوالات مطرح شده توضیحاتی درباره عملکرد بنیاد مستضعفان ارائه کردندو در مورد نظرات دانشجویان و راهکارهایشان برای حل مشکلات و چالش‌های مطرح شده گفتگو کردند؛ بنابراین گزارش پویا سلیمانی، معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در حاشیه این دیدار به خبرنگار پایگاه خبری بنیاد مستضعفان گفت: در این دیدار بسیاری از سوالات دوستان و دانشجویان درباره بنیاد مستضعفان پاسخ داده شد. از آنجایی که درباره بنیاد مستضعفان به عنوان نهاد ذیل رهبری حساسیت‌های فراوانی وجود دارد. جمع بندی شخص من از این جلسه این است که اصلی‌ترین ایراد بنیاد مستضعفان در اطلاع رسانی و رسانه‌ای کردن اقدامات خود است. آنچه درباره بنیاد در این جلسه شنیدم از آنچه در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود فاصله زیادی داشت. متاسفانه تصویری که از بنیاد در برخی رسانه‌ها نشان داده می‌شود با واقعیت‌ها و عملکرد موثراین نهاد انقلابی تطابق ندارد.

وی در ادامه افزود: در پشت بسیاری از فعالیت‌های بنیاد مستضعفان که انتقاداتی درباره آن‌ها مطرح است منطق خوبی وجود دارد. متاسفانه، چون این منطق از طرف خود جناب سعیدی کیا و مجموعه بنیاد به جامعه اعلام نشده لذا موجب ایجاد شایعاتی شده است که باید در زمینه روشنگری آن‌ها حتما تلاش شود. دفاع از آبروی این نهاد انقلابی، دفاع از آبروی نظام و ولایت فقیه است. بنیاد مستضعفان یک نهاد انقلابی است که باید کارهایش با اصول جلو برود.

سلیمانی در ادامه ضمن مطرح کردن چند نکته در مورد بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد: اخلاق و منش مدیریت ارشد بنیاد در جلسه قابل تقدیر بود و نمی‌توان از این موضوع به سادگی گذشت. بنده کم با مسئولین جلسه نداشتم و اخلاق، صمیمیت و تواضع رییس بنیاد مستضعفان واقعا برای ما ارزشمند بود که طبیعتا مسئول بنیاد مستضعفان باید چنین شخصیتی باشد و نسبت به مردم تواضع داشته باشد. سایر دوستان از جمله رئیس بنیاد علوی جناب آقای برزگری گزارش‌هایی دادند که بیلان کاری نبود و سوالات زیادی پرسیدیم و راضی بودیم. اصل ایرادی که ما در بنیاد مستضعفان می‌بینیم ایراد رسانه‌ای است و نکته دیگر این است که آقای سعیدی کیا حضور بیشتری در رسانه‌ها و بین دانشجویان داشته باشند و جلساتی نیز با دانشجویان سایر دانشگاه‌ها داشته باشند.وی در پایان تاکید کرد که پاسخ به این مساله که بنیاد چه می‌کند و تبیین آن برای مردم خیلی می‌تواند نسبت به اینکه آیا مدیریت رهبری کارآمد است یا نه جوابگو باشد. راه حل این نیست که ما بگوییم داریم کار می‌کنیم و هر کس هر چه می‌خواهد بگوید. باید نسبت به فضای جامعه و مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، ورود کرد. لازم است محتوای صحیح در مورد بنیاد از جانب رسانه‌هایی که به هر حال با جریان انقلاب همسو هستند منتشر شود. امیدواریم روند خوب بنیاد مستضعفان ادامه پیدا کند. این جلسه در محیط دانشگاهی بازخورد مثبت تری خواهد داشت.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها