۱۳۹۸ دوشنبه ۹ ارديبهشت چاپ

بانک ایران زمین گواهینامه ISO 9001:2015 گرفت

بانک ایران زمین گواهینامه ISO 9001:2015 گرفت

اقتصاد میهن: بانک ایران زمین، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 در حوزه مالی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه ISO 9001:2015 با حضور مدیرعامل، معاون مالی، جمعی از مدیران و کارشناسان، سرممیز شرکت توف نُورد و مشاور پروژه برگزار شد.پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن ابراز خرسندی از دریافت این گواهینامه بین المللی این اقدام را شروعی جهت دستیابی به اهداف کلان بانک در آینده برشمرد و اظهار داشت: انطباق حوزه های مختلف بانک با یک سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم راهبردی در سازمان است که می تواند به بهبود عملکرد کلی بخش مربوطه کمک کند و مبنایی دقیق برای طرح های توسعه پایدار باشد.

در ادامه مجید رضی زاده کلیاتی از استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2015 طی 14 ماه گذشته در معاونت مالی بانک را بیان کرد و گفت: علیرغم مشغله کاری موجود، تمامی مستندات توسط کارشناسان ادارات مالی تهیه و تنظیم شده است. در ادامه مهندس موسی پور سر ممیز شرکت توف نورد گزارش ممیزی نهایی صدور گواهینامه که در روز جمعه مورخ 98/02/06 توسط تیم ممیزی ایشان در تمامی ادارات معاونت مالی صورت پذیرفته بود را ارائه کرد.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها